شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند بادی کودک شنا اینتکس مدل 56664

از {{model.count}}

intex 56664 swim arm band

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند بادی کودک شنا اینتکس مدل 56664 یکی از جذاب ترین بازوبند شنا های تولید شده می باشد. در طراحی این بازوبند کودک از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است و مناسب برای کودکان 3 الی 6 سال می باشد. برای خرید و قیمت بازوبند شنا کودک می توانید از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام کنید.

بازوبند بادی کودک شنا اینتکس مدل 56664 بازوبند شنا محصول بادی بسیار کاربردی برای رده سنی خاصی است که با کمک این محصول می توانید کودک خود را بر روی آب شناور نگه دارید و کودک خود را از خطر غرق شدن دور کنید. البته که در صورت استفاده از بازوبند و جلیقه شنا نیز باید شنا کردن کودکان مورد نظارت قرار بگیرد تا از خطرات پیش رو جلوگیری شود. این بازوبند شنا ساخت برند معتبر اینتکس می باشد، اینتکس برای جلب توجه کودکان، طراحی های خاص و زیبایی را ابداع کرده است که این بازوبند مدل 56664 نیز از سری طراحی های جدید اینتکس می باشد.

بر روی این بازوبند شنا یک دایناسور برجسته بادی قرار گرفته است که جذابیت این محصول را دو چندان کرده است و به راحتی می تواند نظر کودکان را نسبت به خودش جلب کند. این محصول مناسب برای استفاده کودکان 3 تا 6 سال می باشد، برای باد کردن این بازوبند می توانید از پمپ باد سوزنی اینتکس استفاده کنید که در کسری از دقیقه این محصول را پر از باد میکند. جنس بدنه ی این بازوبند شنا از وینیل ساخته شده است که ضد حساسیت و ضد بو می باشد. با خرید بازو بند شنا کودک شما به راحتی می تواند بر روی آب شناور بماند و از آب تنی و شنا خود نهایت لذت را ببرد. فروشگاه اینتکس تنها نمایندگی فعال اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند که این بازوبند شنا اینتکس را نیز بفروش می رساند.

طول
23 سانتی متر
عرض
20 سانتی متر
وزن
200 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
ضد حساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...