شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند بادی کودک بست وی مدل 32005

از {{model.count}}

bestway 32005 baby inflatable armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند بادی کودک 6-3 سال بست وی یکی از ساده ترین بازوبند شنا بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس در سه رنگبندی مختلف بوده که جهت استفاده به منظور تفریحات آبی در استخر ها تولید شده است. این محصول به صورت جفت در یک پکیج عرضه شده و هر کدام از دو دریچه هوا بهره مند خواهد بود.

بازوبند بادی کودک بست وی مناسب برای سنین 3 الی 6 سال، یکی از ساده ترین بازوبند شنا بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس برای کودکان خود بوده که برای استفاده در استخر ها کاربرد خواهد داشت. این محصول در سه رنگبندی روشن و ملایم تولید شده و در یک پکیج 2 عددی به صورت جفت با وزن بسته بندی 150 گرمی عرضه می شود. هر بازوبند دارای دو دریچه هوا بوده تا ایمنی لازم را روی آب ایجاد کند از همین رو در صورت آسیب دیدن نقطه ای از بدنه یک بازوبند، طرف دیگر آن با توجه به جدا بودن محفظه باد دچار تخلیه هوا نخواهد شد.

این محصول تولید شده از PVC وینیل با رویه نرم بوده و در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب در زمان استفاده آسیب ناپذیر خواهد بود. این کالا در حالت باد شده ابعاد 20 در 20 سانتی متر داشته اما در حالت جمع شده بسیار کم حجم تر خواهد بود. برای خرید بازوبند بادی شنا کودک بست وی می توانید پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول خود را در سراسر کشور درب منزل تحویل بگیرید.

طول
۲۰ سانتی متر
عرض
۲۰ سانتی متر
وزن
۱۵۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان ۳ تا ۶ سال
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...