شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند بادی شنا بست وی مدل 32183

از {{model.count}}

bestway 32183 inflatable armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند بادی شنا بست وی مدل 32183 یک بازوبند شنا برای کودکان 3 تا 6 سال می باشد که در سال 2022 توسط شرکت bestway روانه بازار محصولات بادی شده است. این محصول در دو طرح تولید شده که قابل رویت در قسمت تصاویر محصول می باشند. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

بازوبند بادی شنا بست وی مدل 32183 یکی از مدل های جذاب و دوست داشتنی سری محصولات بادی سال 2022 شرکت بست وی می باشد که اخیرا روانه بازار محصولات بادی شده است. این محصول در دو طرح و رنگ تولید شده است. طرح کوسه که زمینه آن به رنگ قرمز می باشد و طرح پری دریایی که زمینه آن به رنگ آبی است. این بازوبند شنا ارزان دارای یک چسب اطمینان می باشد که قابلیت رگلاژ داشته و می توان سایز آن را به راحتی تغییر داد. جنس بدنه این محصول نیز همانند دیگر محصولات بادی این شرکت، از وینیل تولید شده است. این متریال یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محصولات بادی به شمار می رود چرا که از دوام و مقاومت بسیار خوبی برخوردار می باشد. از قابلیت های مثبت این متریال نیز می توان به ضد حساسیت آن اشاره نمود.

این محصول مناسب برای شنا و تفریحات آبی کودکان در نظر گرفته شده است و می تواند به یادگیری شنای کودکان کمک بسیاری بنماید. بازوبند شنا بست وی برای کودکان 3 الی 6 سال تولید شده است و می تواند تا وزن 30 کیلوگرم را بر روی آب نگه دارد. وزن بسته بندی آن نیز 180 گرم بوده و ابعاد بسته بندی بسیار کم حجمی را دارا می باشد. شما می توانید برای خرید بازوبند شنا کودک به سایت نمایندگی اینتکس مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

تحمل وزن
۳۰ کیلوگرم
وزن
۱۸۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان ۳ تا ۶ سال
بدنه ضد حساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...