شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند بادی شنا اینتکس مدل 58652

از {{model.count}}

intex 58652 arm band

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند بادی شنا اینتکس مدل 58652 از سری محصولات بادی ساخته شده برای کودکان توسط برند اینتکس می باشد این بازوبند شنا مناسب برای کودکان 3 الی 6 سال می باشد. طراحی روی این بازوبند اینتکس بسیار جذاب می باشد که به راحتی نظر کودکان را نسبت به خودش جلب میکند. برای خرید و قیمت بازوبند بادی شنا اینتکس می توانید از مستر اینتکس اقدام کنید.

بازوبند بادی شنا اینتکس مدل 58652 یکی از وسایل های شنا و نجات برای کودکان در هنگام آب تنی و شنا کردن بازوبند می باشد که بستن این بازو بند بر روی بازوی کودک از غرق شدن آن جلوگیری کنید. این بازوبند ساخت برند اینتکس می باشد که دارای طراحی جذاب و زیبایی دارد و در ساخت آن از رنگهای شادی استفاده شده است که می تواند به راحتی نظر کودکان را نسبت به خودش جلب کند. جنس این بازوبند از وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

ابعاد این محصول نیز برابر است با 23 سانتی متر به طول و عرضی برابر با 15 سانتی متر، با توجه به ابعاد این محصول، مناسب برای استفاده رده سنی 3 الی 6 سال می باشد. با خرید این محصول می توانید راحت تر به کودک خود شنا یاد دهید و ترس از غرق شدن در آب را در کودکتان از بین ببرید. برای خرید بازوبند بادی اینتکس 3 الی 6 سال می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تولید کننده انواع لوازم بادی را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
23 سانتی متر
عرض
15 سانتی متر
وزن
0.14 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 3 تا 6 سال
دارای پارچه ضد حساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...