شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند بادی دخترانه بست وی مدل 91038

از {{model.count}}

bestway 91038 inflatable armband

تعداد
نوع
317,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند بادی دخترانه بست وی از جدید ترین بازوبند شنا تولید شده با طرح میکی ماوس بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای کودکان 3 الی 6 سال با وزن بین 11 الی 18 کیلوگرم قابل استفاده بوده و مناسب استخر ها خواهد بود.

بازوبند بادی شنا دخترانه بست وی از پر فروش ترین لوازم شنا و تفریحات آبی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در طرح میکی ماوس تولید شده است. این محصول به دلیل داشتن ابعاد 25 در 15 سانتی متر مناسب ترین گزینه برای استفاده کودکان 3 الی 6 سال با وزن 11 الی 18 کیلوگرم خواهد بود به همین دلیل برای آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس و متریال این بازوبند شنا بادی بست وی از پلاستیک PVC وینیل بوده که وزن سبک با رویه نرم دارد. در پیکج بسته بندی آن یک جفت بازوبند قرار داده شده که وزن بسته بندی را به 200 گرم رسانده که بسیار وزن سبکی به حساب می آید. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به داشتن دو دریچه هوا برای هر بازوبند جهت ایمنی بیشتر روی آب اشاره کرد. برای خرید بازوبند بادی شنا دخترانه بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

ابعاد
۲۵*۱۵ سانتی متر
تحمل وزن
۱۸ کیلوگرم
وزن
۲۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...