لوازم یدکی استخر پیش ساخته

اسکیمر توری استخر پیش ساخته اینتکس مدل 29050

از {{model.count}}

intex 29050 leaf grabber net

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

اسکیمر توری استخر پیش ساخته اینتکس یکی از پر کاربر ترین لوازم جانبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس برای پاک سازی آب استخر از زباله های آبی می باشد. این محصول دارای توری با حفره های بسیاری ریز بوده و از کیفیت بالایی بهره می برد. از این اسکیمر می توانید برای انواع استخر پرورش ماهی جهت جدا کردن ماهی های کوچک از آب استفاده نمود.

اسکیمر توری استخر پیش ساخته اینتکس از سری لوازم جانبی استخر آماده و قابل حمل برای جدا سازی زباله های آبی و حتی برای گرفتن ماهی های کوچک بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. این اسکیمر استخر اینتکس دارای پارچه توری بسیار مقاومی بوده که در برابر فشار و دمای آب مقاومت بالایی خواهد داشت. این محصول قابلیت اتصال میله های تلسکوپی را نیز داشته تا به راحتی به کف استخر و تمامی نقاط داخلی بدنه استخر دسترسی داشته باشید. میله تلسکوپی توسط شرکت تولید کننده همراه این محصول قرار داده شده و می توانید به صورت مجزا تهیه کنید. این محصول در یک پکیج بسته بندی و با وزن 240 گرم عرضه می شود. برای خرید اسکیمر توری استخر پیش ساخته اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

وزن
۲۴۰ گرم
جنس بدنه
آلومینیوم
ویژگی ها
دسته تلسکوپی
ضدزنگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...