استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس مدل 26364

از {{model.count}}

intex 26364 ultra XTR metal frame pool

تعداد
نوع
106,700,000
96,800,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس یکی از بزرگترین استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای جایگزین کردن استخر بتنی بوده زیرا امکان نصب روکار و قابلیت جا به جایی در هر مکان مسطحی را به مصرف کنندگان خود می دهد.

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس یکی از بزرگترین استخر پرتابل و آماده عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که از نظر ابعاد و ظرفیت آب دومین استخر این شکرت محسوب می شود. استخری که طراحی بدنه مستطیلی شکل داشته و اجزای آن شامل یک نگهدارنده یکدست آب، پایه و فریم های نصب شونده می باشد. احداث استخر پیش ساخته اینتکس توسط نصاب های مجرب صورت گرفته تا استخر مورد نظر را در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی نمایند. با توجه به نوع طراحی انواع استخر پیش ساخته ویلایی و خانگی، امکان نصب به صورت روکار و یا داخل زمین فراهم خواهد بود تا در صورت نیاز به صورت متحرک و یا ثابت مورد استفاده قرار بگیرد.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب استخر پیش ساخته داخل زمین اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که متریالی مشابه با برزنت با ساختار سه لایه ایجاد کرده است. این متریال در برابر دما و فشار آب، نور آفتاب و ساییدگی های سطحی مقاوم بوده و با وجود ضخامت بالا انعطاف مناسبی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر را خواهد داشت. بدنه اصلی توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی و نصب می شود. این آلیاژ دارای وزن سبک و تحمل فشار بالایی بوده و کاملا ضد زنگ می باشد.

ابعاد راه اندازی شده این محصول برابر با (طول: 732 سانتی متر، عرض: 366 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده و با توجه به عمق مفید 122 سانتی متری قادر است تا مقدار 31805 لیتر آب را در درون خود جای دهد. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه آب شنی همراه استخر به راحتی پاک سازی می شود تا نیازی به تعویض های زود به زود آب استفاده شده نباشد. پمپ تصفیه ای که قدرت تصفیه 7950 لیتر در ساعت را داشته و امکان تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک را نیز خواهد داشت. با توجه به ابعاد و ظرفیت آب ذکر شده از این استخر، امکان استفاده از آن به عنوان استخر پیش ساخته پرورش ماهی و استخر پیش ساخته کشاورزی به راحتی فراهم خواهد بود.

از دیگر لوازم جانبی قرار داده شده همراه این استخر می توان به نردبان مجزا با قابلیت نصب جداگانه، زیرانداز و درپوش اشاره کرد. با احتساب این لوازم، وزن بسته بندی استخر به 185 کیلوگرم می رسد که در صورت حمل بدون جعبه بسته بندی، امکان جا به جایی توسط انواع وسیله نقلیه صندوق دار (سواری ها) خواهد بود. برای خرید استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس کافیست پس از مشاوره گرفتن از همکاران ما به صورت حضوری و یا غیر حضوری، اقدام به ثبت سفارش در سایت نمایندگی اینتکس کنید.

طول
732 سانتی متر
عرض
366 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
عمق
122 سانتی متر
ظرفیت
31805 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
185 کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی 7950 لیتر در ساعت
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...