استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس مدل 26363

از {{model.count}}

intex 26363 ultra XTR pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 7 متری مستطیلی اینتکس به همراه لوازم جانبیبا کیفیت ساخت بالا و قابلیت احداث به دو روش توکار و روکار برای شنا ، پرورش ماهی و کشاورزی در فروشگاه و نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس مدل 26363 یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته بزرگ تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که دارای کیفیت ساخت بالا و کاربرد های مختلف از جمله شنا و تفریحات آبی ، پرورش ماهی و کشاورزی می باشد. این محصول در واقع دومین استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس بعد از مدل 10 متری محسوب شده که مساحت 28 متر مربع فراهم می سازد از همین رو مقدار 31808 لیتر آب را به راحتی در درون خود جای می دهد. ابعاد راه اندازی شده این محصول برابر با (طول: 732 سانتی متر ، عرض: 366 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که ابعادی بزرگ محسوب می شود. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه بوده اما برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 122 سانتی متر در نظر می گیرند.

گفتنی است که این حجم از آب را پمپ فیلتر شنی همراه این محصول تصفیه کرده و در صورت استفاده از شن سیلیس با کیفیت امکان شفاف سازی آب نیز توسط پمپ تصفیه همراه استخر فراهم خواهد بود. این پمپ تصفیه توسط برق شهری کار کرده و امکان تنظیم کار کرد آن به صورت اتوماتیک فراهم می باشد تا در ساعات مشخصی عمل پاک سازی آب انجام شود. علاوه بر پمپ تصفیه شنی ، یک نردبان پیش ساخته با قابلیت نصب مجزا برای استفاده راحت از استخر ، یک درپوش و زیرانداز نیز برای مراقبت بیشتر از استخر در نظر گرفته شده که مهمترین لوازم جانبی برای یک استخر پیش ساخته محسوب می شوند.

فریم و پایه ها در یک بسته بندی مجزا و بدنه اصلی به همراه لوازم جانبی نیز در یک پکیج بسته بندی و عرضه می شود. البته در صورت حمل استخر توسط خودرو سواری می بایست لوازم و تجهیزات درون بسته بندی را خارج کرده و در صندوق عقب سواری جای داد در غیر اینصورت می بایست با یک خودرو باری اقدام به حمل و جا به جایی محصول مورد نظر کنید. طراحی و ساختار بدنه شامل دو قسمت نگهدارنده آب و فریم های نصب شونده بوده که راه اندازی آن به دو روش انجام می شود. روش اول راه اندازی توسط مصرف کنندگان که با کمک پکیج آموزشی همراه استخر صورت گرفته و روش دوم بهره بردن از نصاب فروشگاه اینتکس بوده تا استخر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با ضریب اطمینان بالا احداث کنند.

بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیالف شمعی بوده که بهترین نوع متریال مورد استفاده برای یک استخر پرتابل محسوب می شود. این نوع متریال ساختار سه لایه داشته و مقاومت بالایی همچون برزنت دارد بنابراین فشار های ناشی از وزن و دمای متفاوت آب را تحمل خواهد کرد. این بدنه در برابر نور آفتاب نیز مقاوم بوده به همین دلیل می توان با خیالی راحت در فضای باز از این استخر بهره مند شد. انعطاف بالای بدنه اصلی باعث می شود تا این بدنه را در حجم و اندازه های کوچکتری جمع کنید.

نگهدارنده آب توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده که وظیفه اصلی آنها تحمل وزن بالای آب و ایجاد استحکام اصلی برای استخر مربوطه می باشد. آلیاژ این فریم ها کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش بوده از همین رو طول عمر بالایی را خواهند داشت. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن دو دریچه آب روی بدنه اصلی برای اتصال انواع پمپ تصفیه آب و همچنین دو دریچه در قسمت کف برای تخلیه و تعویض راحت تر آب اشاره کرد. برای خرید استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.


استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس یکی از بزرگترین استخر پیش ساخته ویلایی و پرتابل تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که پس از مدل 10 متری مستطیلی این مدل بزرگترین استخر مستطیلی فریمی محسوب می شود. داشتن ابعاد و ظرفیت آب بالا کاربرد این استخر را افزایش داده به گونه ای که نه تنها برای تفریحات آبی، شنا و آبدرمانی بلکه برای صنعت پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی نیز می تواند بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه باشد. داشتن ویژگی هایی همچون قابلیت حمل، نصب به دو روش روکار و توکار، متریال مقاوم و نصب سریع، داشتن لوازم جانبی و ... باعث شده تا با هزینه ای معقول تر نسبت به احداث استخر بتنی، فضای آبی بزرگی را در اختیار داشته باشید. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این استخر بزرگ خواهیم پرداخت تا قبل از خرید راهنمایی مناسبی برای شما باشد...

استخر پیش ساخته اینتکس

طراحی و ساخت بدنه استخر پیش ساخته

طراحی و ساختار بدنه اصلی به صورت مستطیلی بوده و شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده می باشد. برای احداث استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس می توانید از دفترچه راهنما استفاده کرده و یا در حالت بهتر از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید تا استخر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی کنند. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف برای تعویض و تخلیه راحت تر آب استفاده شده است. همچنین امکان نصب انواع لوازم جانبی دیگر از جمله سایه بان، چراغ، آبشار و ... روی فریم فوقانی فراهم خواهد بود. دقت داشته باشید که هنگام نصب به صورت روکار، سطح زمین کاملا صاف و بدون شی تیز باشد و در صورت نصب توکار می بایست محل مورد نظر را با توجه به ابعاد استخر و مشاوره گرفتن از نصاب ها حفر کرده و پس از مسطح کردن این قسمت، استخر در داخل زمین نصب خواهد شد.

درپوش استخر پیش ساخته اینتکس

جنس بدنه، پایه و فریم های استخر پیش ساخته

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که استخر پیش ساخته برزنتی ایجاد کرده است. این متریال ساختار سه لایه و ضخیمی داشته به همین دلیل در برابر فشار و دمای متفاوت آب، ساییدگی های سطحی و نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت در نتیجه طول عمر این استخر بالاتر از آن چیزی که تصورش را بکنید خواهد بود.بدنه اصلی توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه و کاملا ضد زنگ شکل می گیرد. این آلیاژ با وجود داشتن وزن سبک، تحمل وزن بسیار بالایی داشته از همین رو استحکام اصلی استخر در حالت پر شده را حفظ می کند. لازم به ذکر است که در صورت نصب استخر در فضای باز به صورت طولانی مدت بهتر است از سایه بان برای محافظت و طول عمر بیشتر این کالا استفاده کنید.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته عمیق اینتکس برابر با (طول: 732 سانتی متر، عرض: 366 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی فریم نصب شده در لبه می باشد بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید این استخر را 122 سانتی متر در نظر می گیرند در نتیجه ظرفیت آب آن برابر با 31808 لیتر خواهد بود. این محصول در دو پکیج بسته بندی شده که در یکی فریم و پایه ها و در دیگری بدنه اصلی به همراه لوازم جانبی قرار داده می شود. این پکیج در مجموع وزن 182 کیلوگرمی داشته که در صورت خارج کردن از جعبه خود می توانید توسط خودرو های سواری حمل و جا به جا کنید.

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

چند لوازم جانبی بسیار مهم و کاربردی همراه این استخر پیش ساخته توکار قرار داده شده که از جمله آن می توان به پمپ تصفیه آب شنی با قدرت 7950 لیتر در ساعت با قابلیت تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک توسط تایمر، نردبان پیش ساخته با امکان نصب مجزا جهت استفاده راحت از استخر، درپوش و زیرانداز برای محافظت از کف و فضای داخلی اشاره کرد. تمامی این لوازم به صورت مجزا قیمت بالاتری داشته در حالی که روی این استخر با هزینه ای مقرون به صرفه تر قرار داده شده است.

پمپ تصفیه استخر پیش ساخته 7 متری

شلنگ پمپ استخر پیش ساخته 7 متری

کلرزن استخر پیش ساخته 7 متری

نردبان استخر پیش ساخته 7 متریسوالات متداول

  • چرا باید استخر پیش ساخته خریداری کنیم؟

استخر پیش ساخته به دلیل داشتن قابلیت هایی همچون قیمت مناسب نسبت به احداث استخر بتنی، داشتن قابلیت حمل، امکان نصب روی زمین و داخل زمین، داشتن لوازم جانبی کاربردی و مهم و ... امروزه بهترین و مقرون به صرفه ترین جایگیزین برای هر نوع استخر دیگری محسوب می شود تا نیاز های شما را در زمینه شنا، تفریحات آبی، آبدرمانی و حتی در مواردی همچون کشاورزی و پرورش ماهی برطرف سازد.

  • آیا استخر پیش ساخته نیاز به سرویس مجدد دارد؟

خیر. استخر پیش ساخته به دلیل ساختار ساده خود هیچ استهلاک برای کاربران نداشته و نیازی به سرویس کاری مجدد ندارد از همین رو تنها با رسیدگی ساده به نظافت استخر و تعویض به موقع مواد مصرفی پمپ تصفیه محصول مورد نظر تا سالها طول عمر خواهد داشت.

در پایان...

استخر پیش ساخته پرورش ماهی و کشاورزی اینتکس با طول 7 متر، از بزرگترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که قابلیت نصب به صورت روکار به عنوان استخر متحرک و امکان نصب توکار به عنوان استخر ثابت را دارد. برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس و مشاوره گرفتن از فروشگاه مستر اینتکس می توانید به روش آنلاین، تلفنی و یا حضوری اقدام کنید.

طول
732 سانتی متر
عرض
366 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
ظرفیت
31808 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
182 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتر شنی 7950 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...