استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 5.4 متری بست وی مدل 56710

از {{model.count}}

bestway 56710 above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 5.4 متری بست وی مدل 56710 محصولی جدید و با کیفیت از سری استخر های شرکت بست وی می باشد که در سال 2022 تولید و در بازار عرضه شده است. این استخر پیش ساخته ارزان دارای یک عدد نردبان و یک عدد پمپ تصفیه آب می باشد. در ادامه می توانید جزئیات دقیق تری را در مور این محصول مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 5.4 متری بست وی مدل 56710 یک استخر فریمی بیضی شکل می باشد که از تولیدات منحصر به فرد و بسیار زیبای شرکت بست وی به شمار رفته و تولید سال 2022 می باشد. همانطور که عنوان شد این محصول دارای فرم ظاهری بیضی شکل می باشد. رنگ بدنه آن به رنگ طوسی و قسمت کف و دیواره داخلی این محصول دارای طرح کاشی کاری استخر می باشد که به زیبایی این استخر افزوده است. از این استخر پیش ساخته ارزان می توان در فضاهایی نظیر حیاط، باغ، ویلا و ... استفاده نمود.

این محصول یک وسیله تفریحی بسیار مناسب برای تفریحات آبی خانوادگی و دوستانه می باشد که در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به جز استفاده های تفریحی، از این استخر در صنعت نیز استفاده می گردد. به عنوان مثال افراد زیادی از این محصول به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی بهره می برند. لازم به ذکر است که این استخر به دلیل پرتابل و قابل حمل بودن، این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند در حین جابجایی، محصول خود را به همراه داشته و به مکانی دیگر منتقل کنند. معمولا استخر های پیش ساخته نسبت به استخر های بتنی از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند.

جنس بدنه این استخر پیش ساخته Bestway همانند دیگر استخر های این شرکت از وینیل به همراه الیاف برزنتی تولید شده است. از قابلیت های این متریال به مقاومت بالا در برابر فشار و همینطور قابل تعمیر بودن آن می توان اشاره نمود. جنس پایه ها و نردبان این محصول نیز از آلومینیوم ضد زنگ است. علاوه بر نردبان، یک عدد پمپ تصفیه آب نیز داخل بسته بندی این محصول قرار داده شده است که به وسیله آن شما می توانید آب درون استخر را بدون نیاز به تخلیه، تصفیه بنمایید. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۵۴۹ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
13430 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
77 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۵۶۷۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...