استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 5.4 متری بست وی مدل 56466

از {{model.count}}

bestway 5.4 meter above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 5.4 متری بست وی مدل 56466 یک استخر مستطیلی شکل می باشد که قابل استفاده به عنوان استخر تفریحی، استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی است. این محصول تولید شده از وینیل و دارا پایه هایی از جنس آلومینیوم می باشد. در ادامه مشخات دقیق این محصول را می توانید مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 5.4 متری بست وی مدل 56466 محصولی جدید و یا کیفیت از سری محصولات تفریحات آبی کمپانی bestway می باشد که به تازگی معرفی گردیده است. این استخر توانسته است تا به این لحظه فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به یکی از محصولات پر فروش این شرکت در سال 2021 تبدیل شود. چرا که از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار بوده و همچنین دارای قیمت به صرفه ای نسبت به سایر استخر ها می باشد. فرم این محصول همانطور که در تصاویر آن پیداست به شکل مستطیلی شکل می باشد. رنگ بدنه آن نیز در قسمت دیواره خارجی به رنگ طوسی روشن بوده و دیواره داخلی آن و قسمت کف استخر نیز دارای طرح کاشی کاری می باشد.

ابعادی که این استخر پیش ساخته ارزان داراست عبارت می باشد از طول: 549 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر و ارتفاع: 122 سانتی متر. این ابعاد به گونه ای است که مناسب برای تفریحات دسته جمعی و تفریحات خانوادگی بوده و افراد می توانند از ان در فضا هایی همانند حیاط منزل، باغ و ... بهره مند شوند. همچنین این محصول می تواند یک گزینه بسیار عالی برای آب درمانی افراد به شمار برود. اقلام همراه این استخر نیز عبارت است از نردبان، روکش، زیرانداز و پمپ تصفیه آب. که به واسطه این پمپ افراد می توانند به راحتی آب درون استخر را بدون نیاز به تخلیه، تصفیه بنمایند. شما می توانید نسبت به خرید استخر پیش ساخته و همینطور اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته، از طریق سایت فروشگاه مستر اینتکس اقدام نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۵۴۹ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۰ سانتی متر
ظرفیت
۱۴۷۸۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۲۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...