استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 5 متری گرد اینتکس مدل 26329

از {{model.count}}

intex 26329 ultra XTR pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 5 متری گرد اینتکس برای پرورش ماهی و کشاورزی همراه با لوازم جانبی از جمله پمپ تصفیه آب شنی با قدرت تصفیه بالا. دارای قابلیت راه اندازی توکار و مناسب برای شنا خانوادگی در نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته 5 متری گرد اینتکس یکی از بزرگترین و سومین استخر پیش ساخته گرد تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که با کیفیت ساخت بسیار خوبی برای کاربرد های مختلف از جمله شنا و تفریحات آبی در ویلا ، باغ و حیاط منزل عرضه شده است. استخر پیش ساخته امروزه به دلیل تنوع بالای خود از نظر ابعاد و نوع طراحی بدنه بهترین و مقرون به صرفه ترین جایگزین استخر بتنی محسوب شده به همین دلیل با صرف هزینه کمتر نسبت به احداث استخر بتنی می توانید یک استخر بزرگ برای شنا و تفریحات آبی خانوادگی داشته باشید.

این محصول دارای ابعاد (قطر: 549 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بالای 6 سال محسوب می شود. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه فریم دار بوده بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 122 سانتی متر در نظر می گیرند. با توجه به این سایز و ابعاد ، استخر 5 متری قادر است تا مقدار 26425 لیتر آب را در درون خود جای دهد از همین رو نه تنها برای شنا بلکه برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز قابل استفاده خواهد بود. این محصول در یک پکیج به همراه لوازم جانبی خود با وزن 125 کیلوگرم بسته بندی شده و توسط فروشگاه مستر ایتکس عرضه می شود.

طراحی و ساختار بدنه اصلی به گونه ای بوده که از دو قسمت اصلی نگهدارنده آب و فریم های نصب شونده بهره مند می باشد به همین دلیل امکان راه اندازی سریع و مطمئن را فراهم می سازد. برای نصب کافیست فریم ها را با توجه به نوع و سایز خود روی بدنه نگهدارنده آب نصب کرده تا استخر شکل کامل را به خود بگیرد. البته برای این کار یک پکیج آموزشی همراه استخر قرار داده شده که کار را برای راه اندازی راحت تر خواهد کرد. البته توصیه می شود برای استخر پیش ساخته در سایز های بزرگ از نصاب فروشگاه اینتکس بهره مند شوید زیرا احداث استخر پیش ساخته را در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی انجام می دهند.

از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به داشتن دو دریچه آب روی بدنه اصلی به منظور نصب انواع پمپ تصفیه و دریچه تخلیه آب در قسمت کف اشاره کرد. پمپ تصفیه همراه این کالا از نوع شنی بوده که توسط شن های سیلیس کار خواهد کرد. این پمپ تصفیه توسط برق شهری کار کرده و قابلیت تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک را خواهد داشت. از دیگر لوازم همراه استخر 5 متری گرد اینتکس می توان به نردبان پیش ساخته با قابلیت نصب مجزا جهت استفاده راحت از استخر و یک درپوش و زیرانداز برای مراقبت بیشتر از استخر مربوطه و آب درون آن اشاره کرد.

جنس بدنه نگهدارنده آب استخر از نوع پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بهترین نوع متریال به کار برده شده در انواع استخر پیش ساخته می باشد. متریالی با ساختار سه لایه که مقاومت بالایی را در برابر فشار و دمای آب ایجاد کرده و در صورت قرار گرفتن در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این متریال به دلیل انعطاف پذیری بالای خود امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت از همین رو حمل آن توسط انواع وسیله های نقلیه امکان پذیر می باشد. با توجه به اینکه بدنه اصلی ضخامت بالایی داشته اما در صورت برخورد سنگین اشیای تیز به آن آسیب پذیر خواهد بود اما به دلیل داشتن قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از حالت یک بار مصرف بودن خارج خواهد بود.

این بدنه به وسیله فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. آلیاژ به کار برده شده در این فریم ها کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش بوده به همین دلیل طول عمر بالایی خواهد داشت. تنها نکته ای که در رابط به فریم ها وجود داشته نصب صحیح آنها می باشد زیرا در صورت نصب نادرست فشار ناشی از وزن آب به پایه ها در دراز مدت آسیب جدی وارد خواهد کرد. برای خرید استخر پیش ساخته 5 متری گرد اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن برای شما ارسال شود.

قطر
549 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
ظرفیت
26425 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
125 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتر شنی 7949 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...