استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 5 متری بیضی مدل 26795

از {{model.count}}

intex 26795 Prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته بیضی با طول 5 متر از مدل های جدید تولید شده استخر پرتابل همراه با لوازم جانبی جهت شنا و تفریحات آبی در حیاط منزل ، ویلا و باغ با قابلیت راه اندازی سریع و آسان در فروشگاه اینتکس

استخر پیش ساخته 5 متری با طراحی بیضی شکل یکی دیگر از جدید ترین انواع استخر پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و شنا در فضای باز و بسته و همچنین برای پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی عرضه شده است. این استخر پیش ساخته بدنه ای 8 ضلعی داشته که ظاهر بیضی شکل به آن داده است. از نظر طراحی و ساختار مشابه دیگر استخر های پرتابل بوده و شامل یک نگهدارنده آب و چند فریم و پایه جهت نصب و راه اندازی می باشد از همین رو جای هیچ نوع پیچیدگی در احداث استخر پیش ساخته بیضی اینتکس نخواهد بود. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه بوده و برای تخلیه راحت تر آب نیز یک دریچه آب در قسمت کف به کار برده شده است تا کار را برای مصرف کنندگان راحت تر سازد.

بدنه اصلی و نگهدارنده آب ساخته شده از چنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده تا بدنه ای با ضخامت مشابه پارچه های برزنتی ضخیم ایجاد کند. ساختار سه لایه در این متریال باعث مقاومت بالا در برابر فشار و دمای متفاوت آب شده است. این بدنه در برابر نور آفتاب نیز مقاوم بوده به همین دلیل می توان با خیالی راحت در فضای باز راه اندازی و استفاده کرد. یکی از مهمترین ویژگی های این نوع جنس بدنه انعطاف پذیری آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. استفاده از فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه برای راه اندازی استخر بیضی اینتکس باعث شده تا استحکام بالایی برای آن ایجاد کند. این فریم ها کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش بوده به همین دلیل طول عمر بالایی را خواهد داشت. برای احداث استخر پیش ساخته بیضی اینتکس می توانید از پکیج راهنمای همراه این کالا استفاده کرده و یا از نصاب فروشگاه اینتکس جهت راه اندازی سریع و با ضریب اطمینان بالاتر بهره مند شوید.

استخر پیش ساخته بیضی اینتکس در دو سایز کوچک و بزرگ تولید شده که این مدل دارای ابعاد (طول: 503 سانتی متر ، عرض: 274 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) با عمق مفید 112 سانتی متر می باشد. ابعادی که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای استفاده در پرورش ماهی و کشاورزی نیز می تواند بسیار کاربردی باشد. طبق این ابعاد ظرفیت آب این محصول به 13366 لیتر رسیده که توسط پمپ تصفیه آب همراه خود به راحتی پاک سازی خواهد شد. استفاده از یک پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 5678 لیتر در ساعت مصرف کنندگان را از بابت خرید پمپ تصفیه مجزا باز داشته و موجب صرفه جویی در هزینه ها شده است. این پمپ تصفیه آب با برق شهری کار کرده و دارای فیلتر کاغذی با قابلیت تعویض و شستشو می باشد.

علاوه بر پمپ تصفیه سه لوازم جانبی پر کاربرد دیگر نیز همراه این کالا قرار داده شده که می توان به نردبان پیش ساخته با قابلیت نصب مجزا برای استفاده راحت از استخر ، یک درپوش و یک زیرانداز اشاره کرد. برای خرید استخر پیش ساخته 5 متری بیضی اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.


استخر پیش ساخته 5 متری با طراحی بدنه بیضی یکی از جدید ترین استخر پیش ساخته روکار و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی، شنا و آبدرمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود بوده و با توجه به داشتن خصوصیت هایی همچون قابلیت حمل، نصب سریع و راحت، امکان احداث به صورت توکار و داشتن لوازم جانبی پر کاربرد، گزینه بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به انواع استخر بتنی محسوب می شود. برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این کالا در ادامه بررسی کامل تر آن خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای افراد باشد...

استخر پیش ساخته بیضی

طراحی و ساختار بدنه استخر پیش ساخته

طراحی و ساختار بدنه ظاهری همانطور که در تصاویر قابل مشاهده بوده به صورت بیضی شکل می باشد از همین رو فضای بسیار خوبی را جهت استفاده خانوادگی ایجاد خواهد کرد. اجزای تشکیل دهنده شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده بوده که در مدت زمان کوتاهی قابل نصب و راه اندازی می باشند. برای احداث استخر پیش ساخته می توانید هم از نصاب های فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شده و یا از دفترچه راهنما استفاده کنید. از ویژگی های کاربردی در طراحی بدنه می توان به دو دریچه آب روی دیواره استخر جهت نصب انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف برای تعویض راحت تر آب اشاره کرد. امکان نصب انواع لوازم جانبی مانند چراغ، آبپاش، سایه بان و ... روی فریم تعبیه شده در قسمت لبه استخر فراهم می باشد.

جنس بدنه و فریم های استخر پیش ساخته

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه و ضخیم ایجاد کرده است تا فشار های ناشی از وزن آب را به راحتی تحمل کند. این متریال با انعطاف خوبی با وجود ضخامت بالای خود داشته از همین رو در ابعاد کوچکی جمع شده و توسط انواع وسیله های نقلیه صندوق دار قابل حمل خواهد بود. بدنه اصلی در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب آسیب پذیر نبوده بنابراین می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کنید. فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه نقطه اصلی نصب و شکل گیری بدنه اصلی استخر پیش ساخته عمیق می باشد. فریم و پایه های ضد زنگ خود با وجود داشتن وزن مناسب تحمل وزن بالایی را خواهند داشت.

درپوش استخر پیش ساخته بیضی

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته ویلا برابر با (طول: 503 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که ظرفیت آبی برابر با 13366 لیتر را خواهد داشت از همین رو برای استفاده خانواده های کم جمعیت و سنین بالای 6 سال بهترین گزینه خواهد بود. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه فریم دار بوده بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب، عمق مفید این استخر را 112 سانتی متر در نظر می گیرند. این محصول در یک پکیج به همراه لوازم جانبی خود بسته بندی شده و با وزن 108 کیلوگرمی عرضه می شود. در صورتی که استخر و لوازم جانبی را از داخل جعبه آن خارج کنید می توانید توسط خودرو های سواری نیز این محصول را حمل و جا به جا کنید.

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

مهمترین لوازم جانبی در نظر گرفته شده برای استخر پیش ساخته خانگی بست وی، پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 5678 لیتر در ساعت بوده که با برق شهری کار کرده و به راحتی فیلتر کاغذی درون آن قابل شستشو و تعویض خواهد بود. نردبان پیش ساخته با قابلیت نصب مجزا برای استفاده راحت از استخر، درپوش و زیرانداز برای محافظت از استخر، از دیگر لوازم پر کاربرد این استخر محسوب می شود. تهیه تمامی این لوازم به صورت مجزا شامل هزینه های بیشتری بوده به همین جهت این استخر را به یکی از استخر های مقرون به صرفه تبدیل کرده است.

پمپ تصفیه استخر پیش ساخته بیضی

شلنگ پمپ تصفیه استخر پیش ساخته بیضی


کلر زن استخر پیش ساخته بیضی

نردبان استخر پیش ساخته بیضیپرسش و پاسخ

  • آیا استخر پیش ساخته بیضی مانند مدل های مستطیلی را می توان به صورت توکار نصب کرد؟

بله. این استخر با وجود داشتن متریال های مقاوم در بدنه اصلی و فریم های نصب شونده توان بالایی را برای احداث در داخل زمین خواهد داشت در نتیجه به عنوان استخر پیش ساخته ثابت با هزینه های کمتر نسبت به انواع استخر بتنی قابل استفاده خواهد بود.

  • استخر پیش ساخته بیضی اینتکس در چه حالت آسیب پذیر است؟

در صورتی که اشیای تیز با شدت بالایی به بدنه برخورد کرده و یا قسمت کف محل نصب شده شامل اشیای تیز باشد، بدنه آسیب خواهد دید. از طرفی نصب نادست و عدم ایجاد تعادل برای استخر بخصوص در حالت آب شده به مرور زمان به فریم ها آسیب خواهد رساند در نتیجه می بایست این موارد ذکر شده را هنگام نصب و استفاده در نظر بگیرید.

در پایان...

استخر پیش ساخته بیضی 5 متری بست وی از پر کاربرد ترین و مناسب ترین استخر پیش ساخته پرتابل محسوب شده که به همراه لوازم جانبی کامل توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای شنا، آبدرمانی، پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی نیز کاربرد خواهد داشت در نتیجه به هزینه ای متعادل تر نسبت به احداث استخر بتنی، می توانید نیاز های خود را در زمینه های آبی بر طرف کنید. برای خرید استخر پیش ساخته بیضی بست وی کافیست به روش آنلاین، حضوری و یا تلفنی مشاوره لازم را از همکاران ما دریافت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
503 سانتی متر
عرض
274 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت
13366 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
108 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...