استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 5 متری بست وی مدل 56976

از {{model.count}}

bestway 56976 five meter portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 5 متری بست وی مدل 56976 یک محصول جذاب و جدید از سری تولیدات سال 2022 شرکت bestway می باشد که دارای بدنه ای به طرح چوب بوده و جنس آن از وینیل می باشد. این استخر دارای پمپ تصفیه آب نیز است که به شما امکان تصفیه آب را بدون هیچ دردسری می دهد. شما می توانید در ادامه اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 5 متری بست وی مدل 56976 یکی از جدید ترین و به روز ترین استخر پیش ساخته های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2022 روانه بازار شده است. این محصول به دلیل طراحی ویژه ای که دارد و همینطور کیفیت بدنه بسیار عالی، در همان ابتدای ورود به بازار توانست تا توجه افراد زیادی را جلب کرد و رقیب سرسختی برای استخر پیش ساخته های اینتکس به شمار برود. از این استخر پیش ساخته ارزان می توان استفاده های بسیار نمود. به عنوان مثال این استخر مناسب برای تفریحات دسته جمعی بوده که قابل استفاده در حیاط منزل و یا باغ و ویلا می باشد. همچنین افراد زیادی نیز از آن در صنعت به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز استفاده می کنند.

نحوه نصب این استخر به دو صورت انجام می شود. روش اول به صورت رو کار بوده و روش دوم به شکل تو کار انجام می گیرد. جنس بدنه این محصول از وینیل می باشد. ترکیب آن با الیاف برزنتی نیز سبب بالا رفتن ضخامت بدنه استخر گردیده و در نتیجه دوام و تحمل فشار آن نیز بالا تر رفته است. پایه های قرار داده شده بر روی این استخر تولید شده از آلومینیوم می باشند. بدنه اصلی استخر نیز دارای طرح چوب بوده و قسمت داخلی استخر دارای طرح کاشی کاری استخر می باشد.

ابعاد این استخر پیش ساخته دایره ای شکل، تشکیل شده از قطر: 5.49 متر و ارتفاع: 1.22 متر است. این ابعاد به گونه ای بوده که استخر را مناسب برای استفاده چند نفر به طور همزمان کرده است. از اقلام همراه این استخر می توان، نردبان، کاور، زیرانداز و پمپ تصفیه را نام برد. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب و ارسال فوری از فروشگاه استخر پیش ساخته مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کنید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره و یا کسب اطاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۵۴۹ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۲۴۰۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۸۸ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...