استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 5 متری بست وی مدل 56467

از {{model.count}}

bestway 56467 5 meter above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 5 متری بست وی مدل 56467 یک استخر پیش ساخته ارزان با ابعاد 2.74×5.49×1.22 متر است که از تولیدات جدید شرکت بست وی به شمار می رود. این محصول دارای بدنه ای از وینیل و پایه هایی از جنس آلومینیوم می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این استخر را مشاهده فرمایید.

استخر پیش ساخته 5 متری بست وی مدل 56467 یکی از سری استخر فریمی های تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این محصول به دلیل کیفیت بالایی که در ساخت دارد و همینطور قیمت مناسب آن، توانست تا فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و به یکی از محصولات محبوب این شرکت تبدیل شود. این استخر پیش ساخته ارزان، به دلیل کیفیت بالای خود، توانسته است تا رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید.

از این استخر می توان برای تفریحات خانوادگی و یا دوستانه استفاده نمود. همچنین این محصول قابل استفاده به عنوان استخر کشاورزی و یا استخر پرورش ماهی نیز می باشد. لازم به ذکر است که افراد بسیاری این استخر را برای آب درمانی تهیه می کنند. چرا که دارای ابعاد مناسبی بوده و می توان درون منزل از آن استفاده نمود. جنس بدنه این استخر پیش ساخته تولید شده از وینیل به همراه الیاف برزنتی است. این متریال دارای ضخامت بسیار بالایی بوده و به خوبی می تواند فشار آب داخل استخر را تحمل بنماید. همچنین پایه های نگهدارنده این استخر نیز از آلومینیوم تولید گردیده اند.

این محصول در ابعادی از جمله طول: 5.49 متر، عرض: 2.74 متر و ارتفاع: 1.22 متر طراحی و تولید شده است. با توجه به ابعاد آن، این محصول مناسب استفاده تمامی افراد با هر سنی می باشد. یکی از مزیت های این دسته از استخر ها این است که از قابلیت پرتابل و قابل حمل بودن برخوردار هستند. شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر و مشاوره با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۵۴۹ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۰ سانتی متر
ظرفیت
۱۴۸۱۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۰۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...