استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4.88 متری گرد اینتکس مدل 26325

از {{model.count}}

intex 26325 ultra XTR pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد اینتکس با قطر 488 سانتی متر به همراه لوازم جانبی از جمله پمپ تصفیه آب شنی برای تفریحات آبی و شنا. دارای قابلیت راه اندازی توکار و استفاده برای پرورش ماهی و کشاورزی در نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته گرد اینتکس با قطر 488 سانتی متر یکی از پر فروش ترین ترین استخر پیش ساخته اینتکس با کیفیت ساخت بسیار بالا بوده که بهترین گزینه برای جایگزین کردن انواع استخر بتنی جهت تفریحات آبی و شنا می باشد. این استخر همانطور که اشاره کردیم به صورت گرد طراحی شده و دارای دو قسمت اصلی نگهدارنده آب و فریم های نصب شونده می باشد از همین رو برای راه اندازی آن کافیست فریم ها را با توجه به نوع و سایز خود به بدنه اصلی متصل کنید تا شکل و استحکام لازم را بگیرد.

همراه این محصول یک پکیج راهنما قرار داده شده که به مصرف کنندگان نیز برای نصب کمک زیادی خواهد کرد اما برای احداث استخر پیش ساخته اینتکس می توانید از نصاب فروشگاه مستر اینتکس نیز بهره مند شوید تا محصول شما را در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی کنند. از مهمترین ویژگی ها در طراحی استخر می توان به دو دریچه آب تعبیه شده روی بدنه اصلی برای نصب انواع پمپ تصفیه و همچنین دریچه تخلیه در قسمت کف برای تعویض و تخلیه راحت تر آب اشاره کرد. همچنین به دلیل داشتن لبه فریم دار امکان نصب انواع لوازم جانبی مانند سایه بان ، آبپاش ، چراغ و ... روی استخر فراهم خواهد بود.

این استخر دارای ابعاد (قطر: 488 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که با توجه به ارتفاع 122 سانتی متر جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب دارای عمق 112 سانتی متری خواهد بود به همین دلیل برای شنا و تفریحات آبی سنین بالای 6 سال بسیار مناسب خواهد بود. با داشتن چنین ابعادی ظرفیت آب این محصول به 19158 لیتر رسیده که توسط پمپ تصفیه آب شنی در نظر گرفته شده برای این کالا تصفیه خواهد شد. این پمپ تصفیه با برق شهری کار کرده و دارای کارکرد اتوماتیک جهت پاک سازی و شفاف سازی آب خواهد بود. البته نوع و کیفیت شن سیلیس به کار برده شده نیز می تواند تاثیر متفاوتی در تصفیه آب استخر بگذارد.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب آن از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که سبک ترین و مقاوم ترین متریال مورد استفاده در انواع استخر پیش ساخته می باشد. این نوع متریال ساختار سه لایه داشته و مشابه پارچه های ضخیم برزنتی استحکام دارد از همین رو فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور مستقیم آفتاب را به راحتی تحمل خواهد کرد. ویژگی دیگر این نوع متریال داشتن انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر اشاره کرد. این قابلیت باعث می شود تا امکان حمل و جا به جایی استخر را توسط انواع وسیله نقلیه داشته باشید.

بدنه ای که به وسیله فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه نصب و راه اندازی شده که وظیفه آنها ایجاد استحکام و تحمل وزن آب می باشد. آلیاژ به کار برده شده در پایه ها کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش بوده به همین دلیل در شرایط جوی مختلف آسیبی به آنها نخواهد رسید در نتیجه طول عمر بالایی خواهند داشت. نحوه صحیح نصب پایه ها و فریم ها روی بدنه اصلی و احداث استخر در محلی کاملا مسطح نیز بیشترین تاثیر را در سلامتی و کارکرد فریم ها خواهد داشت. برای خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس با قطر 488 سانتی متر می توان به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
488 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت
19158 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
100 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتر شنی 4542 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...