استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4.88 متری اینتکس مدل 26791

از {{model.count}}

intex 26791 Prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس با طول 488 سانتی متر استخری برای شنا و تفریحات آبی خانگی و ویلایی به همراه لوازم جانبی کامل با قابلیت راه اندازی سریع و آسان در فروشگاه اینتکس

استخر پیش ساخته 4.88 متری اینتکس یکی از انواع استخر پیش ساخته با طراحی بدنه مستطیلی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و شنا در ویلا ، باغ و حیاط منزل عرضه شده است. این استخر پیش ساخته در طراحی و ساختار مشابه مدل های مستطیلی Ultra XTR داشته با این تفاوت که رنگ و طراح ظاهری بین آنها متفاوت می باشد. استخر های مستطیلی تولید شده در دسته Ultra XTR دارای ابعاد های بزرگ و و فریم های ضخیم تر بوده در حالی که در مدل های Prism frame کمی مقرون به صرفه تر طراحی و تولید شده است.

این محصول بدنه ای تشکیل شده از نگهدارنده آب و چند فریم و پایه برای نصب بوده که کار را برای راه اندازی سریع و آسان تر راحت کرده است از همین رو مصرف کنندگان نیز می توانند با کمک گرفتن از پکیج راهنمای نصب اقدام به احداث استخر پیش ساخته مستطیلی کنند. در دیواره بدنه اصلی دو دریچه مخصوص نصب انواع پمپ تصفیه تعبیه شده و برای راحتی تخلیه و تعویض آب دریچه ای در قسمت کف در نظر گرفته شده است تا کار را برای مصرف کنندگان راحت تر کند.

بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که نوعی متریال سبک با انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد به همین دلیل حمل و جا به جایی آن به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه صورت می گیرد. متریالی با ساختار سه لایه که مقاومت بالایی را در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده و خیال مصرف کنندگان را بابت استفاده در برابر نور آفتاب راحت تر کرده است. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده که نوعی آلیاژ سبک و کاملا ضد زنگ را به همراه خود دارد. این فریم ها با وجود داشتن وزن سبک تحمل وزن بالایی دارند از همین رو استحکام اصلی این استخر را فراهم می سازند.

استخر پیش ساخته تفریحی اینتکس دارای ابعاد (طول: 488 سانتی متر ، عرض: 244 سانتی متر ، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی خانواده های کم جمعیت خواهد بود. ارتفاع ذکر شده تا قسمت لبه استخر بوده به همین دلیل برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 97 سانتی متر در نظر می گیرند از همین رو مقدار آبی که می تواند در درون خود جای دهد برابر با 10875 لیتر می باشد. با توجه به ظرفیت آب استخر مربوطه علاوه بر شنا و تفریحات می تواند برای پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرد. گفتنی است که این مقدار آب توسط پمپ تصفیه آب فیلتری همراه استخر به راحتی تصفیه می شود.

این پمپ تصفیه با برق شهری کار کرده و قادر است 3785 لیتر آب را در طول یک ساعت پاک سازی نماید. این عمل توسط فیلتر کاغذی درون خود که قابلیت شستشو و تعویض آسان داشته انجام می شود. علاوه بر پمپ تصفیه یک نردبان پیش ساخته با قابلیت راه اندازی مجزا ، یک زیرانداز و یک درپوش جهت حفظ سلامتی استخر در نظر گرفته شده که از مهمترین لوازم جانبی یک استخر پیش ساخته محسوب می شود. برای خرید استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
488 سانتی متر
عرض
244 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
ظرفیت
10875 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
85 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...