استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4.6 متری بست وی مدل 56384

از {{model.count}}

bestway 56384 frame above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4.6 متری بست وی مدل 56384 یکی از استخر های بسیار زیبا و با کیفیت Bestway به شمار می رود که از طراحی بدنه بسیار جذابی برخودار می باشد. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل به همراه الیاف برزنتی و پایه هایی از جنس آلومینیوم ضد رنگ می باشد. در ادامه میتوانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 4.6 متری بست وی مدل 56384 یک وسیله تفریحی بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که از تولیدات جدید شرکت bestway بوده که به تازگی تولید و در بازار محصولات تفریحی آبی عرضه شده است. این محصول به دلیل طراحی خاصی که دارد و همچنین رنگ بدنه بسیار زیبای آن، توانست تا در همان ابتدای ورود به بازار، توجه زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از استخر های پر فروش در سال 2021 تبدیل شود. این استخر پیش ساخته چند ضلعی، به دلیل دوام و کیفیت بالا، توانسته است تا به امروز رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید.

همانطور که در تصاویر این محصول پیداست، این استخر دارای بدنه ای به شکل یک ده ضلعی بوده که این نوع از استخر ها نسبت به استخر های دایره ای شکل و مستطیلی از تحمل فشار بالا تری برخوردار می باشند. بدنه این محصول به رنگ طوسی بوده و قسمت کف و دیواره داخلی آن دارای طرح کاشی کاری استخر می باشد. این محصول مناسب برای تفریحات دسته جمعی درون حیاط منزل و یا ویلا به شمار رفته که علاوه بر تفریح، گزینه ای مناسب برای آب درمانی نیز می باشد.

لازم به ذکر است که از این دسته از استخر ها، استفاده صنعتی نیز می شود. به عنوان مثال از استخر پیش ساخته به عنوان استخر پرورش ماهی و همینطور استخر کشاورزی نیز بهره برده می شود. چرا که این نوع از استخر، نسبت به استخر های بتنی از هزینه ساخت کمتری برخوردار بوده و مهم تر از آن، قابلیت پرتابل بودن استخر پیش ساخته می باشد.

این محصول به وسیله تعداد پایه که جنس ان ها از آلومینیوم ضد زنگ می باشد، بر روی زمین نصب می شود. بدنه اصلی استخر نیز همچون دیگر محصولات این شرکت از وینیل به همراه الیاف برزنتی تولید گردیده است. ابعاد استخر پیش ساخته نیز تشکیل شده از قطر: 460 سانتی متر و ارتفاع: 120 سانتی متر می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه استخر پیش ساخته مستر اینتکس خریدارای کنید. و یا برای دریافت مشاوره و راهنمایی در مورد خرید استخر پیش ساخته با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۴۶۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۰ سانتی متر
عمق
۱۱۰ سانتی متر
ظرفیت
۱۷۳۴۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۴۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...