استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4.2 متری بست وی مدل 56620

از {{model.count}}

bestway 56620 above ground portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4.2 متری بست وی مدل 56620محصولی از سری محصولات تفریحی آبی bestway می باشد که به صورت بیضی شکل طراحی شده است. این استخر پیش ساخته ارزان دارای ابعادی از جمله 424 × 250 × 100 سانتی متر است. در ادامه مشخصات دقیق این محصول را می توانید مطالعه بفرمایید.

استخر پیش ساخته 4.2 متری بست وی مدل 56620 یک استخر پیش ساخته بیضی شکل می باشد که از سری محصولات منحصر به فرد و بسیار زیبای شرکت bestway بوده و به تازگی تولید و در بازار عرضه شده است. این استخر یک وسیله بسیار کاربردی به شمار می رود. چرا که قابل استفاده به عنوان یک وسیله تفریحی، کاری و صنعتی محسوب می شود. از این محصول می توان برای تفریحات خانوادگی و یا تفریحات دوستانه درون حیاط منزل و یا ویلا استفاده نمود. همچنین وسیله ای بسیار مناسب برای آب درمانی افراد بیمار به شمار می رود. در صنعت نیز از این استخر به دلیل کم هزینه بودن نسبت به استخر های بتنی بهره برده می شود و از ان به عنوان استخر پرورش ماهی و همینطور استخر کشاورزی استفاده می کنند.

بدنه ای که این استخر پیش ساخته ارزان دارد از PVC تولید شده است. این متریال در اثر ترکیب با الیاف برزنتی باعث افزایش ضخامت بدنه استخر شده و دوام آن را نیز بالا تر برده اند. پایه های این استخر همانند دیگر استخر های بست وی تولید شده از آلومینیوم ضد زنگ می باشند. این محصول را به دو روش توکار و روکار می توان نصب و آماده استفاده نمود. از اقلام همراه این استخر می توان به پمپ تصفیه آب اشاره کرد که با وجود آن به راحتی می توان آب داخل استخر را تصفیه نمود. ابعاد این استخر نیز تشکیل شده از طول: 424 سانتی متر، عرض: 250 سانتی متر و ارتفاع: 100 سانتی متر می باشد. شما می توانید برای دریافت مشاوره و یا اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه استخر پیش ساخته مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۴۲۴ سانتی متر
عرض
۲۵۰ سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
عمق
۹۰ سانتی متر
ظرفیت
۷۲۵۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۶۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...