استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56457

از {{model.count}}

bestway 56457 4 meter above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56457 از سری استخر پیش ساخته تولید شده توسط برند بست وی می باشد، استخر پیش ساخته به همراه نردبان تاشو و پمپ تصفیه فلیتر کاغذی عرضه می شود که مناسب برای نصب در حیاط منازل، باغ و ویلا است. برای خرید استخر پیش ساخته 4 متری بست وی از فروشگا هه مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56457 از سری استخر پیش ساخته های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، همانطور که می دانید بست وی یکی از بزرگترین تولیدکننده های انواع استخر می باشد که استخر های تولید شده توسط این برند به چندین نوع تقسیم می شوند. استخر پیش ساخته، استخر فایبرگلاس، استخر فست ست و استخر بادی که در هر کدام از این ها بهترین طراحی و متریال را به کار برده است و وابسته به نیاز عموم در ابعاد های مختلف استخر های متنوعی را تولید کرده است.

استخر پیش ساخته بست وی دارای ابعادی برابر با 412 سانتی متر به طول، 201 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 122 سانتی متر به ارتفاعی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد،  با توجه به ابعاد ذکر شده این استخر پیش ساخته دارای ساختار مستطیلی شکل می باشد که ظرفیت آبی برابر با 6478 لیتر دارد، با توجه به این ظرفیت آب به همراه استخر پیش ساخته بست وی یک عدد پمپ تصفیه فیلتر شنی تعبیه شده است که می توانید از آن برای تصفیه آب داخل استخر خود استفاده کنید و نیازی به تعویض مجدد آب نخواهید داشت.

شایان ذکر است که به همراه این پمپ تصفیه یک عدد نردبان تاشو که از فلز ضد زنگ ساخته شده است نیز در بسته بندی محصول قرار داده شده است که با کمک این نردبان به راحتی می توانید به داخل استخر وارد شوید و یا از آن خارج شوید. بدنه این استخر پیش ساخته بست وی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان می دهد و در برابر تابش نور خورشید نیز مقاومت بسیار بالایی از خودش نشان می دهد.

نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته در کسری از ساعت صورت می گیرد و همچنین نیازی به انجام عملیات عمرانی نخواهید داشت زیرا این استخر به صورت روی کار قرار میگیرد و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید و یا در صورت لزوم آن را جمع آوری کنید و از فضای اشغال شده نهایت استفاده را داشته باشید. برای خرید  استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56457 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی بست وی و اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
۴۱۲ سانتی متر
عرض
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۰ سانتی متر
ظرفیت
۶۴۷۸ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
70 کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی ۴۷۸۰ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...