استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس مدل 26702

از {{model.count}}

intex 26702 portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس مدل 26702 یکی از محصولات جدید و کاربردی شرکت intex می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این استخر پیش ساخته ارزان دارای بدنه ای از جنس PVC به همراه الیاف شمعی بوده و پایه های آن نیز از آلومینیوم می باشد. همانطور که از عنوان محصول پیداست این استخر دارای قطر 305 سانتی متر است. از اقلام همراه این استخر می توان به نردبان، پمپ تصفیه و ... اشاره نمود. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتر را در مورد این محصول و یا خرید استخر پیش ساخته مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس یکی از سری تولیدات شرکت intex می باشد که در سال 2020 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این محصول به دلیل کیفیت بدنه ی بسیار خوب و همینطور مقرون به صرفه بودن آن، توانست تا در همان بدو ورود به بازار، توجه بسیاری را به خود جلب کرده و به یکی از استخر پیش ساخته های پر فروش تبدیل شود. ابعاد این استخر پیش ساخته گرد به گونه ای طراحی گردیده است که قابل استفاده در فضاهای متفاوتی می باشد. از این محصول می توان برای تفریحات آبی کودکان و بزرگسالان، آب درمانی، کشاورزی، پرورش ماهی و ... بهره مند شد.

همانطور که ذکر شد فرم کلی این استخر به صورت دایره ای شکل بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ طوسی است. دیواره داخلی استخر پیش ساخته ارزان و قسمت کف آن دارای طرح کاشی کاری بوده که زیبایی استخر را دو چندان نموده است. این محصول به وسیله تعدادی پایه که جنس این پایه ها از آلومینیوم ضد زنگ می باشد بر روی زمین قرار می گیرد. بدنه استخر نیز تولید شده از PVC  الیاف شمعی بوده که از مزیت های آن می توان به دوام بالا و همینطور مقاومت بسیار خوب در مقابل فشار آب و تابش مستقیم خورشید اشاره نمود.

ابعاد استخر پیش ساخته اینتکس تشکیل شده از قطر: 305 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر و ظرفیت آب 3853 لیتر است. لازم به ذکر است که درون بسته بندی این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب نیز قرار داده شده است که با وجود آن شما می توانید به راحتی آب درون استخر خود را تصفیه بنمایید. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته و یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت استخر پیش ساخته با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
3853 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...