استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 2.6 متری اینتکس مدل 28271

از {{model.count}}

intex 28271 frame pool

تعداد
نوع
8,250,000
8,250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 2.6 متری فریمی اینتکس از مدل های کوچک استخر پیش ساخته خانگی و تفریحی برای سنین مختلف بوده و دارای روند راه اندازی بسیار راحت به صورت روکار و حتی توکار می باشد. استخر پیش ساخته کم عمق اینتکس بهترین گزینه برای آفتاب گرفتن سنین بزرگسال در درون آب بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر پیش ساخته 2.6 متری اینتکس یکی از 4 مدل استخر پیش ساخته فریمی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در ویلا ، باغ و حیاط منزل برای خانواده های کم جمعیت و کودکان بالای 6 سال عرضه شده است. این محصول طراحی و ساختار بدنه مستطیلی شکل داشته و به راحتی نسبت به مدل های بسیار بزرگتر خود قابل نصب و راه اندازی خواهد بود. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای اتصال انواع پمپ تصفیه بوده و برای تخلیه و تعویض راحت تر آب یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف تعبیه شده است.

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته ارزان اینتکس برابر با (طول: 260 سانتی متر ، عرض: 220 سانتی متر ، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده از همین رو قادر است تا میزان 2282 لیتر آب را در درون خود جای دهد به همین دلیل بیشتر برای تفریحات آبی و آفتاب گرفتن در درون آب مناسب خواهد بود. گفتنی است که عمق مفید این استخر اینتکس را با توجه به جلوگیری از سر ریز شدن آب 55 سانتی متر در نظر می گیرند. این محصول در حالت جمع شده ابعاد بسیار کمتری به خود گرفته به گونه ای که توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل در هر مکانی خواهد بود.

استخر پیش ساخته کوچک و خانگی اینتکس بدنه ای تشکیل شده از نگهدارنده آب و چند فریم و پایه برای اتصال به هم می باشد. بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده از همین رو بدنه ای با ضخامت بالا ایجاد کرده است تا در برابر نور آفتاب ، دما و فشار آب مقاومت لازم را از خود نشان دهد. انعطاف بالای این بدنه باعث می شود تا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. این بدنه توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ راه اندازی می شود. این فریم ها کاملا در برابر فرسایش مقاوم بوده و با وجود وزن سبک خود دارای تحمل وزن بالایی خواهند بود. برای خرید استخر پیش ساخته با طول 260 سانتی متر اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.


استخر پیش ساخته فریمی اینتکس با رنگ آبی، مقرون به صرفه ترین و سبک ترین استخر پیش ساخته پایه دار تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت استفاده در فضای باز و بسته به منظور تفریحات آبی و ریلکس کردن در آب عرضه شده است. این محصول در واقع در 4 سایز متفاوت تولید شده که هر چهار سایز متریال، طراحی و رنگ مشابه یکدیگر داشته و تنها از نظر ابعاد و ظرفیت آب متفاوت خواهند بود بنابراین بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش داده است. استخر هایی که مانند این مدل که ارتفاع و عمق کمتری دارند بهترین گزینه برای استفاده در مهد کودک ها نیز خواهد بود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم را قبل خرید داشته باشید...

استخر پیش ساخته اینتکس

طراحی و ساختار استخر پیش ساخته

طراحی بدنه استخر فریمی اینتکس به صورت مستطیلی بوده و شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های متصل شونده می باشد بنابراین جهت احداث استخر پیش ساخته کم عمق اینتکس می توانید یا از نصاب های فروشگاه مستر اینتکس بهره برده و یا از دفترچه راهنمای نصب کمک جهت راه اندازی کمک بگیرید زیرا بر خلاف مدل های با ابعاد بسیار بزرگ روند راحت تری برای نصب دارند. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب در دیواره ها برای نصب انواع پمپ تصفیه بوده و برای تعویض راحت تر آب دریچه تخلیه در قسمت کف به کار برده شده است. با توجه به فریم های نصب شونده در قسمت لبه استخر می توانید لوازم های جانبی همچون آبشار، چراغ و ... را نیز به استخر متصل کنید.

احداث استخر پیش ساخته

جنس و متریال استخر پیش ساخته

جنس و متریال بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که متریال ضخیم و مشابه با برزنت ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را داشته باشد. این متریال که در تمامی مدل های مشابه نیز استفاده شده در کنار ضخامت بالای خود انعطاف بسیار خوبی نیز داشته تا در حجم کوچکتری جمع شود. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی و شکل می گیرد. این آلیاژ دارای وزن سبک، تحمل وزن بالا و همچنین کاملا ضد زنگ بوده از همین رو طول عمر بسیار بالایی خواهد داشت. دقت داشته باشید که از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و در صورت نصب در فضای باز از یک زیرانداز مطمئن استفاده کنید.

جنس بدنه استخر پیش ساخته

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ارزان اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 260 سانتی متر، عرض: 160 سانتی متر، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 2282 لیتر آب در خود جای دهد. ابعاد و مقدار ظرفیت آب این استخر فضایی مناسب برای ریلکس کردن در آب برای سنین بزرگسال و فضایی بزرگ برای تفریحات آبی کودکان ایجاد کرده است. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 15.5 کیلوگرمی عرضه می شود. حجم این استخر در حالت بسته بندی شده به قدری بوده که می توانید توسط وسیله های نقلیه صندوق دار آن را حمل کنید.

ابعاد استخر پیش ساخته

جعبه استخر پیش ساختهپرسش و پاسخ

  • آیا برای تخلیه آب استخر نیاز به پمپ های مکش و ویکوم آب خواهد بود؟

خیر. این استخر دارای دریچه تخلیه آب بوده که به دلیل ابعاد و ظرفیت کم خود در بازه زمانی کوتاهی قابل تخلیه شدن خواهد بود از همین رو نیازی به هزینه های اضافی برای تخلیه آب نخواهد بود.

  • آیا استخر پیش ساخته فریمی اینتکس برای نصب توکار مناسب خواهد بود؟

این استخر و مدل های مشابه خود معمولا برای استفاده به صورت روکار (روی زمین) طراحی و تولید شده اما با توجه به کیفیت ساخت بدنه و فریم ها می توانید به صورت ثابت (داخل زمین) نیز استفاده کنید.

  • چگونه می توان به این استخر پیش ساخته پمپ تصفیه متصل کرد؟

برای این کار شرکت اینتکس دو دریچه آب روی دیواه استخر تعبیه کرده که امکان نصب انواع پمپ تصفیه فیلتری، نمکی و شنی را فراهم خواهد ساخت.

در پایان...

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس با طول 260 سانتی متر، یکی از مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین گزینه برای تفریحات آبی تابستانی محسوب شده از همین رو با توجه به ابعاد و ظرفیت آب خود از طرفداران زیادی برخوردار بوده است. این محصول می تواند به راحتی در هر مکان مورد نظری راه اندازی و مورد استفاده قرار بگیرد. برای خرید استخر پیش ساخته فریمی اینتکس می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
260 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
عمق
55 سانتی متر
ظرفیت
2282 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
15.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...