استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 10 متری بست وی مدل 56623

از {{model.count}}

bestway 56623 10 meter portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 10 متری بست وی مدل 56623 یکی از بزرگترین استخر پیش ساخته های تولید شده در سرتاسر دنیا می باشد که دارای ابعادی همچون 9.56m x 4.88m x 1.32m است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را از این محصول مشاهده فرمایید.

استخر پیش ساخته 10 متری بست وی مدل 56623 بزرگترین استخر پیش ساخته تولید شده د دنیا می باشد که این بار توسط شرکت bestway تولید و در بازار محصولات تفریحات آبی عرضه شده است. این استخر پیش ساخته بزرگ به دلیل ابعاد بزرگی که دارد و همینطور پرتابل بودن و قیمت مناسب آن، توانسته است تا نظر بسیاری از افراد را که به دنبال ساخت استخر در منزل و یا ویلای خود هستند را جلب بنماید. کیفیت بدنه بسیار عالی آن و همینطور طراحی بسیار زیبایی که دارد موجب شده است تا فروش بسیار خوبی را نسبت به سایر استخر ها داشته باشد و به یکی از محصولات پر فروش این کمپانی در سال های 2018 و 2010 تبدیل گردد.

شکل ظاهری این استخر پیش ساخته به صورت یک مستطیل بوده که رنگ بدنه آن به رنگ طوسی روشن است. قسمت کف و دیواره داخلی آن نیز دارای طرح کاشی کاری استخر می باشد. از این محصول می توان برای تفریحات خانوادگی، آب درمانی، استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی استفاده نمود. پرتابل و قابل حمل بودن آن نیز سبب شده است تا افراد بتوانند به راحتی از آن در هر فضایی استفاده بنمایند.

جنس بدنه این محصول همچون دیگر استخر های پیش ساخته این شرکت تولید شده از وینیل به همراه الیاف برزنتی است. پایه هایی که این استخر را بر روی زمین مستقر می کنند، از آلومینیوم ضد زنگ تولید شده اند. درون بسته بندی این استخر پیش ساخته ارزان لوازمی همچون نردبان، روکش، زیرانداز و پمپ تصفیه آب قرار داده شده است. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته و همینطور مشاهده قیمت استخر پیش ساخته از طریق وبسایت فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورده و یا برای دریافت راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۰۱۲ سانتی متر
عرض
۴۸۸ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۲ سانتی متر
عمق
۱۲۰ سانتی متر
ظرفیت
۵۲۲۳۱ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۳۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی 7570 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...