استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس مدل 26373

از {{model.count}}

intex 26373 ultra XTR pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس بزرگترین استخر پیش ساخته تولید شده برای شنا خانوادگی و همچنین قابل استفاده برای پرورش ماهی و کشاورزی همراه با لوازم کامل در نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس مدل 26373 مدل دیگر از سری استخر پیش ساخته بزرگ تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده به منظور کاربرد های مختلف از جمله شنا و تفریحات آبی ، پرورش ماهی و همچنین برای کشاورزی عرضه شده است. با توجه به اینکه انواع استخر پیش ساخته ویژگی های مهمی همچون قابلیت جا به جایی و نصب در مکان های مختلف داشته یک استخر پر کاربرد محسوب شده که در کنار داشتن لوازم جانبی مختلف و همچنین قیمت مقرون به صرفه نسبت به استخر بتنی از فروش بالایی برخوردار بوده است.

این محصول با داشتن 50 متر مربع مساحت بزرگ ترین استخر اینتکس محسوب شده که با طراحی مستطیلی خود می تواند بازدهی بالایی را برای مصرف کنندگان داشته باشد. ساختار بدنه آنها پیچیدگی خاصی نداشته و شامل یک نگهدارنده آب و چند پایه و فریم برای نصب می باشد به همین دلیل احداث استخر پیش ساخته زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت. برای نصب کافیست پایه ها و فریم ها با توجه به سایز و نوع خود روی بدنه اصلی وصل شده تا استخر شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای این کار بهتر است از نصاب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید تا استخر شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی کنند اما خود مصرف کنندگان نیز می توانند با استفاده از پکیج آموزشی همراه این کالا اقدام به راه اندازی محصول مورد نظر کنند.

روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه تعبیه شده که باعث نظم دادن به تصفیه آب درون استخر شده اند. علاوه بر این به منظور راحتی در تعویض و تخلیه آب از دو دریچه آب در کف استخر استفاده شده است. قابلیت نصب انواع لوازم جانبی استخر پیش ساخته از جمله آبپاش ، چراغ ، سایه بان و ... روی بدنه از دیگر مزیت ساختار این محصول می باشد. استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس در دو مدل کاملا مشابه هم تولید شده که تنها تفاوت این مدل با مدل دیگر در دو لوازم جانبی مانند جاری اسکمیر و تور والیبال بوده که این مدل فاقد این دو محصول همراه خود می باشد از همین رو قسمت آن نسبت به مدل مشابه کمی پایین تر خواهد بود.

البته داشتن 4 لوازم جانبی مهم و پر کابرد مانند پمپ تصفیه شنی، نردبان پیش ساخته، درپوش و زیرانداز این محصول را به یک استخر کامل تبدیل کرده است. پمپ تصفیه شنی همراه این کالا دارای قدرت پاگ کنندگی آب تا مقدار 10599 لیتر در ساعت بوده که قوی ترین پمپ تصفیه آب فیلتر شنی اینتکس محسوب می شود از همین رو نگرانی بابت فاسد شدن آب درون استخر نخواهد بود. این پمپ تصفیه آب با برق شهری کار کرده و امکان تنظیم دستگاه برای کار به روش اتوماتیک فراهم می باشد.

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس دارای ابعاد دقیق (طول: 975 سانتی متر ، عرض: 488 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی فریم تعبیه شده تا لبه می باشد بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق آن تا 122 سانتی متر محاسبه می شود. با توجه به این ابعاد و عمق ظرفیت آب استخر به 54373 لیتر رسیده که مقدار آب بسیار زیادی محسوب می شود از همین رو قادر است نه تنها نیاز های تفریحی مصرف کنندگان را رفع کرده بلکه برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز مورد استفاده قرار بگیرد تا با کمترین هزینه نسبت به احداث استخر بتنی آب مورد نیاز خود را تامین کنند.

این محصول در دو پکیج بسته بندی که یکی از آن برای قرار گیری فریم و پایه ها و دیگری برای قرار گرفتن بدنه استخر و لوازم جانبی مورد استفاده قرار می گیرد. البته برای حمل این استخر می توان لوازم درون بسته بندی را خارج کرده تا فضای کمتری را برای حمل توسط صندوق انواع خودرو های سواری اشغال کند. جنس بدنه و متریال مهمترین ویژگی یک استخر پیش ساخته بوده زیرا در طول عمر و کیفیت آن بسیار موثر است از همین رو همیشه مورد توجه مصرف کننده و تولید کنندگان قرار می گیرد.

این محصول دارای بدنه نگهدارنده آب از جنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که ساختاری مشابه با برزنت دارد به همین دلیل مقاومت بالایی را در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد می کند. بدنه ای با ساختار سه لایه که در برابر ساییدگی و ضربه های عادی مقاوم و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد بنابراین می توان با خیالی راحت از این محصول در فضای باز استفاده کرد. از ویژگی مهم دیگر این نوع متریال می توان به انعطاف پذیری بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر اشاره کرد. این بدنه توسط فریم هایی از نوع آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. آلیاژی سبک اما با تحمل وزن بالا که قادر است فشار 50 هزار کیلوگرمی ناشی از وزن آب را تحمل کند. این متریال کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش بوده بنابراین طول عمر بالایی خواهد داشت.

با توجه به مقاوم بودن بدنه و فریم ها نسبت به رطوبت امکان نصب استخر به روش توکار به راحتی فراهم خواهد بود تا در نتیجه به عنوان استخر پیش ساخته ثابت مورد استفاده قرار بگیرد. برای خرید استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
975 سانتی متر
عرض
488 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
ظرفیت
54373 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
249 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتر شنی 10599 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...