استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56488

از {{model.count}}

bestway 56488 circular above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد بست وی یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین استخر آماده گرد عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به منظور احداث روی زمین و داخل زمین جهت تفریحات آبی تولید شده است. این محصول بدنه  و فریم های بسیار مقاومی  داشته و با توجه به داشتن لوازم جانبی مهم همراه خود، گزینه ای بسیار مقرون به صرفه تر از احداث استخر بتنی خواهد بود.

استخر پیش ساخته گرد بست وی از سری استخر آماده تفریحی و استخر شنا شرکت بست وی بوده که با طراحی و رنگ جدید به بازار عرضه شده است. استخری که در ابعاد و ظرفیت آب متنوعی تولید شده به همین دلیل بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش داده است. این محصول همانند مدل های مستطیلی شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده بوده از همین رو در بازه زمانی کوتاهی توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس قابل راه اندازی خواهد بود.

با توجه به متریال با کیفیت و ساختار مقاوم، امکان احداث استخر پیش ساخته به صورت توکار نیز بوده تا به عنوان استخر ثابت با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر مورد استفاده قرار بگیرد. این کالا دارای لوازم جانبی مهمی از جمله پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 3785 لیتر در ساعت، کاور و نردبان پیش ساخته بوده که به صورت مجزا راه اندازی می شود. کیفیت ساخت بدنه اصلی و نگهدارنده آب به قدری بالا بوده که تحمل فشار بسیار زیاد آب را خواهد داشت. این متریال شامل PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که مشابه برزنت های ضخیم تولید شده است. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه بوده و برای تخلیه آب دو دریچه آب در قسمت کف به کار برده شده است.

بدنه نگهدارنده آب استخر پیش ساخته خانگی بست وی توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه شکل می گیرد. این آلیاژ کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش بوده به همین دلیل طول عمر بسیار بالایی خواهند داشت. ابعاد راه اندازی شده این استخر برابر با (قطر: 457 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند 14970 لیتر آب در خود جای دهد در نتیجه برای پرورش ماهی نیز بسیار کاربردی خواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی با وزن 56 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته گرد بست وی می توانید به روش حضوری، تلفنی و یا آنلاین خرید خود را از نمایندگی اینتکس انجام دهید.

قطر
۴۵۷ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۷ سانتی متر
عمق
۹۵ سانتی متر
ظرفیت
14970 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۵۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...