استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56385

از {{model.count}}

bestway 56385 above ground portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56385 یکی از جدیدترین استخر پیش ساخته ساخت برند بست وی می باشد. این استخر پیش ساخته مناسب برای استفاده در داخل منازل، ویلا و باغ ها می باشد که دارای نردبان، پمپ تصفیه فیلتر شنی و زیرانداز می باشد.

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56385 از سری استخر پیش ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی و اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشند که در کنار محصولات خود استخر های پیش ساخته نیز تولیدکرده اند که توانستند به فروش بسیار بالایی برسند زیرا استخر پیش ساخته دارای یک سری مزیت های خاصی نسبت به استخر بتنی می باشد، که می توان به قابلیت جا به جایی آسان، نصب راحت، هزینه کمتر و وسایل همراه اشاره کرد. به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد پمپ تصفیه شنی، یک عدد نردبان استخر پیش ساخته، یک عدد زیرانداز قرار داده شده است که این یک مزیت عالی برای استخر بحساب می آید.

استخر پیش ساخته و استخر فریمی دارای انواع مختفلی هستند که عبارت اند از استخر پیش ساخته گرد، استخر پیش ساخته مستطیلی، استخر پیش شاخته بیضی و استخر پیش ساخته مربعی که مدل 56385 از نوع استخر پیش ساخته گرد می باشد که ابعادی برابر با 460 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 120 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد.

بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی و فایبرگلاس ساخته شده است که که ضخامتی برابر با 0.3 میلی متر دارد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و نفوذ نور خورشید دارد. دو تا دور این محصول یک سری فریم های فلزی ضد زنگ قرار می گیرد که از این طریق استخر شما به راحتی روی زمین قرص و محکم قرار می گیرد. در قسمت بالای این استخر یک نوار پلاستیکی قرار گرفته شده است که با جلوه خاصی به استخر پیش ساخته شما می دهد. پمپ تصفیه استفاده شده در این استخر از نوع شنی می باشد که به راحتی آب داخل استخر شما را تصفیه می کند و به صورت کلی نسبت به بقیه پمپ تصفیه ها عملکرد بهتری دارد.

از استخر پیش ساخته می توانید در حیاط منازل، در ویلا و یا باغ خود استفاده کنید، البته بسیاری از افراد این محصول را برای کشاورزی و یا پرورش ماهی نیز استفاده می کنند. برای خرید استخر پیش ساخته بست وی مدل 56385 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس و بست وی اقدام به خرید کنید.

قطر
460 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
عمق
110 سانتی متر
ظرفیت
18430 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
140 کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی ۵۰۰۰ لیتری
درپوش
ندارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...