استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56260

از {{model.count}}

bestway 56260 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56260 استخر فریمی بست وی با ابعاد 366 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر و همچنین به همراه پمپ آب تصفیه مناسب برای استفاده در ویلا و باغ برای خرید استخر فریمی گرد بست وی از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56260 از سری استخر پیش ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، همانطور که میدانید بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی و استخر پیش ساخته است که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است. استخر های تولید شده توسط برند بست وی دارای سه مدل مختلف هستند که عبارت اند از استخر بادی، استخر فست ست و استخر پیش ساخته که مدل 56260 از سری پیش ساخته می باشد. استخر پیش ساخته دارای فریم های فلزی است که بدنه استخر به این فریم ها متصل می شود. بدنه کلی استخر پیش ساخته از جنس پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و در برابر فشار آب و تابش نور خورشید مقاومت بالایی از خودش نشان میدهد. لازم بذکر است که از استخر پیش ساخته در داخل حیاط ویلا و باغ استفاده می شود.

ابعاد استخر پیش ساخته بست وی برابر است با 366 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد. در داخل بسته بندی استخر فریمی بست وی یک عدد پمپ تصفیه قرار داده شده است که قابلیت تصفیه آب استخر را تا 2006 لیتر در هر ساعت را دارد. لازم بذکر است که با توجه به ابعاد استخر پیش ساخته بست وی حجم آبی برابر با 9150 لیتر دارد. برای خرید استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56260 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
عمق
۹۰ سانتی متر
ظرفیت
۹۱۵۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۹ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...