استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 26726

از {{model.count}}

intex 26726 frame pool

تعداد
نوع
31,000,000
29,000,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 26726 از سری تولیدات شرکت intex می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و توانسته تا فروش بسیار خوبی را تجربه کند. این استخر علاوه بر استفاده برای تفریحات آبی، قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و همینطور استخر کشاورزی می باشد. در ادامه مطلب می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این استخر پیش ساخته اینتکس مطالعه بفرمایید.

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 26726 یکی از استخر پیش ساخته های ساخت برند اینتکس می باشد که دارای ساختاری گرد شکل است، اینتکس را می توان به عنوان یک برند پیشتاز در زمینه ی تولید انواع استخر پیش ساخته ، استخر بادی، استخر ایزی ست یاد کرد، از همین رو این برند تولیدات محصولات خود را با طرح های مختلف آغاز کرده است که استخر پیش ساخته گرد و بیضی شکل یکی از این طراحی ها می باشد که در نوع خودش بسیار جذاب و متفاوت می باشد. استخر پیش ساخته بیشتر به شکل مستطیل دیده شده است که با این طرح های هندسی جدید توانست طرفدراهای زیادی را جذب کند.

استخر پیش ساخته در تقابل استخر بتی دارای یک سری مزیت است که در ادامه توضیحاتی را راجع به آن خواهیم داد. استخر پیش ساخته اینتکس دارای قابلیت جا به جایی راحت است و در صورت عدم استفاده می توانید آن را جمع آوری کنید و از فضای اشغال شده توسط استخر استفاده کنید. نصب این استخر نسبت به استخر های بتنی نیاز مند پی ریزی و هزینه از قبل نیست که این هزینه ها نیز در حال حاضر بسیار زیاد شده است اما استخر پیش ساخته نهایتا یک تاتامی برای کف لازم دارد که در مقایسه با هزینه های راه اندازی استخر بتنی قابل مقایسه نیست.

ابعاد این استخر پیش ساخته گرد اینتکس برابر است با 4.57 متر به قطر و ارتفاعی برابر با 1.22 که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد، این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که از طریق یک سری ستون های فلزی به بدنه متصل می شوند که بر روی زمین قرار می گیرد. استخر پیش ساخته اینتکس به همراه یک عدد پمپ تصفیه آب ارائه می شود که به وسیله ی این محصول می توانید آب داخل استخر را تصفیه کنید. برای خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تنها نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات اینتکس را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند

قطر
4.57 متر
طول
1.22 متر
ظرفیت
16805 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
70 کیلوگرم
پمپ تصفیه
دارد
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...