استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 26720

از {{model.count}}

intex 26720 frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 26720 از سری استخر پیش ساخته اینتکس که دارای طراحی گرد می باشد، این استخر پیش ساخته مناسب برای استفاده در داخل حیاط منازل و ویلا می است، دارای ابعادی برابر با 427 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر یا 107 سانتی متر که در داخل بسته بندی آن پمپ تصفیه، نردبان، زیرانداز و روکش قرار گرفته شده است.

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 26720 از سری استخر پیش ساخته های تولید شده توسط برند اینتکس می باشد، همانطور که میدانید استخر پیش ساخته دارای طرح ها و ابعاد های متنوعی می باشد که این ابعاد و طرح های مختلف گستره ی انتخاب شما را افزایش داده است. استخر بادی عموما در طرح های مستطیلی، گرد و بیضی تولید میشوند که هر کدام از این طرح ها دارای ابعاد های مختلف هستند که در ادامه قصد داریم استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26720 را برای شما شرح دهیم.

این استخر پیش ساخته اینتکس دارای طراحی گرد است که برخلاف اکثر استخر پیش ساخته ها که به صورت مستطیل ساخته می شوند دارای طراحی خاص و جذابی است. استخر پیش ساخته به دلیل قابلیت جا به جایی و نصب آسان نسبت به استخر بتنی زبان زد خاص و عام شده است. این محصول دارای یک سری فریم فلزی ضد زنگ می باشد که با نصب آن بر روی زمین و اتصال آن به بدنه پی وی سی استخر پیش ساخته، حالت کلی استخر شکل می گیرد، همانطور که گفته شد بدنه استخر پیش ساخته از پی وی سی ساخته شده است که در ساخت این پی وی سی از الیاف استفاده شده که مقاومت آن را دو چندان می کند.

فریم های این محصول به صورت افقی و عمودی به یک دیگر متصل می شوند فریم های افقی از بر روی لبه ی استخر هستند که از داخل بدنه رد می شوند و فریم های عمودی به همانند ستون عمل می کنند که توسط یک تسمه به بدنه متصل می شوند. استخر پیش ساخته را می توانید پس از مصرف و استفاده در فصل تابستان آن را مجدد جمع آوری کرده و در باکس خودش قرار دهید تا در شروع فصل گرما مجدد از آن استفاده کنید. ابعاد این استخر پیش ساخته گرد اینتکس برابر است با 427 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 107 سانتی متر که ابعادی بزرگ برای استخر پیش ساخته می باشد. از این استخر پیش ساخته می توانید در حیاط منزل، ویلا و باغ نیز استفاده کنید.

البته شایان ذکر است که از استخر پیش ساخته برای کشاورزی و پرورش ماهی نیز استفاده میگردد. در داخل بسته بندی این محصول یک سری لوازم قرار داده شده است که پمپ تصفیه مهم ترین آنها می باشد، با استفاده از پمپ تصفیه میتوانید آب داخل استخر را تصفیه کنید و از تعویض آب استخر جلوگیری کنید. پمپ تصفیه این استخر پیش ساخته از نوع فیلتر کاغذی می باشد، این پمپ دارای یک جفت شلنگ می باشد که به بدنه ی استخر متصل می شوند و از این طریق یک شیلنگ آب داخل استخر به پمپ، جهت تصفیه هدایت می شود و از طریق شیلنگ دیگر آب تصفیه شده به داخل استخر هدایت می شود.

اینتکس به همراه این محصول یک عدد نردبان دو طرفه استخر پیش ساخته قرار داده است که به راحتی می توانید به کمک این محصول داخل یا خارج از استخر شوید. لازم به ذکر است که در داخل بسته بندی این محصول یک عدد زیرانداز استخر پیش ساخته و یک عدد روکش استخر پیش ساخته نیز قرار داده شده است. برای خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 26720 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. شایان ذکر است که برای نصب استخر پیش ساخته نیز می توانید از نصابان استخر پیش ساخته اینتکس مستر اینتکس روزر نصب انجام دهید تا استخر پیش ساخته شما توسط کارشناسان نصب استخر پیش ساخته اینتکس نصب و راه اندازی شود. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران می باشد که تمامی محصولات اینتکس را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
427 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
ظرفیت
۱۲۷۰۶ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
60 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتری
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...