استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد اینتکس با پمپ تصفیه مدل 26712

از {{model.count}}

intex 26712 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد اینتکس با پمپ تصفیه مدل 26712 از سری استخر پیش ساخته گرد اینتکس می باشد که با پمپ تصفیه و فیلتر تصفیه ی اینتکس بفروش می رسد. این استخر پیش ساخته دارای ابعادی برابر با 366 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 76 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد. برای خرید و قیمت استخر پیش ساخته گرد اینتکس با پمپ تصفیه می توانید از مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در تهران اقدام کنید.

استخر پیش ساخته گرد اینتکس با پمپ تصفیه مدل 26712 شنا و آب تنی در هوای گرم و فصل تابستان را یک تفریح با لذت بی وصف است، حالا در نظر بگیرید که این استخر در حیاط خانه و یا ویلایتان باشد در یک فضای آزاد، بی شک لذتی بیشتر از این تفریح در تابستان نمی توانید داشته باشید. استخر پیش ساخته یک محصول تفریحی می باشد که توسط برندهای اینتکس و بست وی تولید می شود، این استخر های دارای کاربرد مختلفی است که بیشتر آنها برای تفریح و شنا استفاده می شوند، اما عده ای نیز از استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی و یا کشاورزی استفاده می کنند که یک گزینه ی بسیار مناسب برای این کار می باشد. زیرا استخر پیش ساخته به دلیل ساختاری که دارد به راحتی قابل جمع آوری و یا جا به جایی می باشد و نسبت به استخر بتنی دارای هزینه راه اندازی بسیار کمی می باشد.

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 26712 دارای ساختاری گرد شکل است که توسط یک سری فریم فلزی که به بدنه ی استخر به آن متصل می شود نصب می شود. جنس بدنه ی این استخر پیش ساخته از پی وی سی مقاوم ساخته شده است که دارای کیفیت ساخت بسیار بالا و مقاومت بسیار بالایی می باشد،فریم های فلزی این محصول توسط یک تسمه که بر روی بدنه پی وی سی قرار دارند مهار می شوند که موجب می شود مقاومت استخر بالاتر برود. ابعاد استخر پیش ساخته گرد اینتکس برابر است با 366 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 76 سانتی متر که با توجه به این ابعاد، این استخر پیش ساخته دارای 6503 لیتر ظرفیت آب دارد که با توجه به این جحم مورد مناسب برای کشاورزی و پرورش ماهی می باشد.

بر روی این استخر پیش ساخته اینتکس یک عدد پمپ تصفیه قرار داده شده است که فلیتر این پمپ از نوع A است. این پمپ تصفیه قابلیت تصفیه 2000 لیتر آب در هر ساعت را دارد، با کمک و استفاده این نیازی به تعویض سریع آب ندارید زیرا پمپ در حال گردش می باشد و آب داخل استخر نیز توسط فیلتر داخل پمپ تصفیه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس با پمپ تصفیه مدل 26712 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
ظرفیت
6503 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...