استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته کشاورزی اینتکس مدل 28253

از {{model.count}}

intex 28253 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته کشاورزی گرد اینتکس بزرگترین استخر پیش ساخته فریمی با طراحی گرد بوده که برای کاربرد های مختلفی از جمله شنا و تفریحات آبی خانوادگی نیز استفاده می شود. این محصول با لوازم جانبی کامل توسط نمایندگی استخر پیش ساخته اینتکس عرضه می شود.

استخر پیش ساخته کشاورزی اینتکس با طراحی بدنه گرد یکی از بزرگترین استخر پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که نه تنها برای ذخیره آب در کشاورزی بلکه برای پرروش ماهی و همچنین برای تفریحات آبی و شنا در فضای باز و بسته حیاط ، ویلا و باغ ها کاربرد دارد. این محصول بدنه ای متشکل از نگهدارنده آب و فریم های متصل شونده بوده و مانند مدل های بزرگتر و یا کوچکتر خود از روش راه اندازی تقریبا یکسانی برخوردار هستند. بدنه اصلی ساخته شده از جنس PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی برزنتی بوده که بدنه ای ضخیم و با ساختار سه لایه ایجاد کرده است از همین رو در برابر فشار ناشی از وزن آب و همچنین دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این بدنه هنگام استفاده از استخر در برابر نور آفتاب آسیب پذیر نبوده اما بهتر است در زمان عدم استفاده از سایه بان مطمئن برای آن استفاده کنید. روی بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که برای متصل کردن انواع پمپ تصفیه استخر به کار می روند. همچنین برای تعویض راحت تر آب دو دریچه تخلیه در قسمت کف استفاده شده است.

بدنه نگهدارنده آب استخر پیش ساخته 5 متری توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی و شکل می گیرد. این فریم ها در برابر زنگ زدگی و فرسایش بسیار مقاوم بوده و با وجود داشتن وزن سبک تحمل وزن بالایی دارند. احداث استخر پیش ساخته کشاورزی توسط کارشناسان فروشگاه مستر اینتکس در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی صورت می گیرد. گفتنی است که همراه این استخر آماده کشاورزی و پرورش ماهی یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 5678 لیتر در ساعت ، یک نردبان پیش ساخته تاشو ، یک زیرانداز و درپوش قرار داده شده که از مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب می شود. برای خرید استخر پیش ساخته کشاورزی 5 متری اینتکس می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

قطر
549 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت
24313 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
90 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...