استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته پنجره دار گرد اینتکس مدل 26729

از {{model.count}}

intex 26729 Prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته پنجره دار گرد اینتکس از جدید ترین استخر پرتابل تولید شده توسط شرکت اینتکس مناسب برای تفریحات آبی و شنا برای خانواده ها در ویلا و باغ و همچنین حیاط منزل در فروشگاه اینتکس

استخر پیش ساخته پنجره دار اینتکس با طراحی بدنه گرد یکی از جدید ترین استخر پرتابل و متحرک تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و شنا در منزل ، ویلا و باغ عرضه شده است. این استخر گرد اینتکس دارای ابعاد (قطر: 488 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که در حال حاضر به صورت تک ابعاد به بازار محصولات تفریحی پیش ساخته عرضه شده و دارای عمق مفید 112 سانتی متر می باشد از همین رو یکی از بهترین گزینه ها برای شنا و تفریحات آبی خانوادگی و سنین بالای 6 سال خواهد بود. این ابعاد و عمق مفید قادر است تا مقدار 19158 لیتر آب را به راحتی در درون خود جای دهد.

در حالت پر شده استخر مورد نظر حدود 19 تن وزن به خود گرفته که بدنه اصلی و فریم ها وظیفه تحمل این فشار وارد شده از وزن ذکر شده را دارند از همین رو نشان دهنده کیفیت ساختاری بالای آن می باشد. بدنه اصلی و نگهدارنده آب استخر همانند دیگر مدل های تولید شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیب الیاف شمعی ساخته شده است که بهترین و مقاوم ترین متریال برای این محصول به حساب می آید با این تفاوت که از یک لایه PVC شفاف در قسمت فوقانی طبق تصویر محصول به کار برده شه که کاربرد پنجره و نمایش قسمتی از فضای داخل استخر را جهت زیبایی بیشتر در طراحی دارد. این نوع متریال به کار برده شده در برابر دما و فشار آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد بنابراین می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد.

البته در صورت استفاده و قرار دادن استخر در فضای باز در طولانی مدت بهتر است از یک سایه بان مطمئن برای استخر استفاده نمایید. بدنه اصلی به وسیله فریم و پایه های همراه استخر راه اندازی شده و شکل می گیرد. این فریم های آلومینیوم گالوانیزه استحکام اصلی استخر را فراهم کرده و کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسودگی می باشند به همین دلیل طول عمر بالایی خواهند داشت. از ویژگی های دیگر در ساخت این استخر پیش ساخته جدید اینتکس می توان به دو دریچه آب تعبیه شده روی دیواره بدنه جهت نصب انواع پمپ تصفیه آب و همچنین دریچه تخلیه و تعویض آب در قسمت کف اشاره کرد. با توجه به اینکه در قسمت لبه استخر یک فریم عبور کرده امکان نصب انواع لوازم جانبی از جمله سایه بان ، آبپاش ، چراغ و ... را به مصرف کنندگان خواهد داد.

البته 4 لوازم جانبی مهم و پر کاربرد همراه این کالا قرار داده شده که مهمترین آن پمپ تصفیه آب فیلتری می باشد. دستگاهی که با فیلتر کاغذی کار کرده و دارای قابلیت شستشو و تعویض راحت می باشد. قدرت تصفیه این پمپ 5678 لیتر در ساعت بوده که در میان قوی ترین پمپ فیلتری اینتکس قرار می گیرد. یک نردبان پیش ساخته با قابلیت نصب مجزا جهت استفاده راحت از استخر ، یک زیرانداز و یک درپوش نیز برای مراقبت بیشتر از استخر در نظر گرفته شده که همگی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 85.7 کیلوگرمی توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته پنجره دار گرد اینتکس و ثبت سفارش کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی اقدام کرده تا محصول خود را در بازه زمانی کوتاهی در سراسر کشور دریافت کنید.

قطر
488 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت
19158 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
85.7 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
دارای پوشش PVC شفاف در اطراف دیواره استخر
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...