استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته پنجره دار بست وی مدل 56726

از {{model.count}}

bestway 56726 portable above ground frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته پنجره دار بست وی از جدید ترین استخر پرتابل و روکار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که با ساختار گرد برای تفریحات آبی، شنا و آبدرمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول برای تفریحات آبی تابستانی در فضای باز منزل، ویلا و باغ بهترین گزینه محسوب شده و از طرفی به دلیل داشتن لوازم جانبی و قابلیت حمل و احداث فوری در برابر استخر بتنی گزینه ای مقرون به صرفه به حساب می آید.

استخر پیش ساخته پنجره دار بست وی با طرح جدید، از جدید ترین استخر آماده و قابل حمل تولید شده با طراحی بدنه گرد بوده که جهت تفریحات آبی به صورت روکار در فضای باز و بسته منزل، ویلا و باغ مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر طراحی ظاهری بسیار زیبا و شیک داشته و تاثیر بسزایی در ظاهر محل استفاده خواهد گذاشت. استخری که شامل یک بدنه نگهدارنده آب، چند فریم و پایه برای نصب و راه اندازی بوده که مصرف کنندگان می توانند با کمک گرفتن از دفترچه راهنما و یا سپردن این استخر به نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس اقدام به احداث در کوتاه ترین زمان ممکن کنند. بدنه اصلی تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده تا بدنه ای برزنتی و بسیار مقاوم ایجاد کند.

این بدنه توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه کاملا ضد زنگ شکل می گیرد. ابعاد راه اندازی شده برابر با 488 در 122 سانتی متر ارتفاع بوده که بهترین گزینه برای تفریحات آبی سنین بالای 6 سال، شنا و آبدرمانی سنین بزرگسال خواهد بود. ظرفیت آب استخر پیش ساخته گرد بست وی 19480 لیتر بوده که توسط پمپ تصفیه فیلتری همراه خود که قدرت 5678 لیتر در ساعت داشته پاک سازی می شود. همچنین لوازم هایی از جمله کلر زن، درپوش و نردبان از کاربردی ترین تجهیزات همراه این استخر پیش ساخته روکار محسوب شده که مجموعا در یک پکیج بسته بندی و با وزن 77 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته پنجره دار گرد بست وی می توانید به صورت تلفنی، آنلاین و یا حضوری مشاوره گرفته و سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۴۸۸ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
19480 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۷۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۵۶۷۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...