استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته پرورش ماهی بست وی مدل 56463

از {{model.count}}

bestway 56463 aboge ground circular pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته پرورش ماهی بست وی با طراحی بدنه گرد، یکی از بزرگترین استخر آماده گرد محسوب شده که به همراه لوازم جانبی پر کاربرد از جمله پمپ تصفیه توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر همانند مدل های مشابه خود از یک بدنه نگهدارنده آب و چند فریم نصب شونده بهره برده که توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس در کوتاه ترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود.

استخر پیش ساخته پرورش ماهی بست وی یکی از بزرگترین استخر پیش ساخته روکار و توکار تولید شده توسط برند بست وی می باشد. این محصول به دلیل داشتن ابعاد (قطر: 549 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) و ظرفیت آب 23062 لیتر نه تنها برای پرورش ماهی بلکه برای ذخیره آب در کشاورزی، تفریحات آبی و شنا کاربرد خواهد داشت از همین رو می توانید با هزینه ای معقول تر نسبت به احداث استخر بتنی، فضای مورد نیاز برای نگهداری آب فراهم سازید. این محصول علاوه بر قابلیت حمل و راه اندازی در کوتاه ترین زمان، دارای لوازم جانبی پر کاربردی از جمله پمپ تصفیه آب فیلتری، نردبان و درپوش نیز بوده تا نیازی به هزینه های مجزا برای تهیه این لوازم پر کاربرد نباشد.

ساختار بدنه شامل بدنه نگهدارنده آب و فریم های نصب شونده بوده که توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد. بدنه اصلی از جنس PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی ساخته شده به همین دلیل کیفیت بسیار بالایی را فراهم ساخته است. این متریال ضخیم و برزنتی در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. برای شکل و استحکام دادن به بدنه اصلی از فریم و پایه های آلومینیومی استفاده می شود. آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه به کار برده شده کاملا ضد زنگ بوده و با وجود داشتن وزن سبک از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار خوهد بود. این استخر در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 78 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته پرورش ماهی گرد بست وی می توانید به روش حضوری، تلفنی و یا آنلاین به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

قطر
549 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
عمق
110 سانتی متر
ظرفیت
23062 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
69 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...