استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ویلایی گرد اینتکس مدل 26719

از {{model.count}}

intex 26719 Prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ویلایی گرد اینتکس یکی از انواع استخر آماده و پرتابل بزرگ برای شنا و تفریحات آبی خانگی برای خانواده های کم جمعیت بوده که به همراه لوازم جانبی و پمپ تصفیه توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر پیش ساخته ویلایی گرد اینتکس به عنوان یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته تفریحی و شنا تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به منظور تفریحات تابستانی خانوادگی در ویلا و باغ عرضه شده است. امروزه انواع استخر پیش ساخته در ابعاد و مدل های متفاوتی تولید شده که باعث افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان شده است از همین رو با توجه به داشتن ویژگی هایی همچون قابلیت حمل آسان ، راه اندازی سریع و قیمت مقرون به صرفه بهترین جایگزین برای انواع استخر بتنی شده است. البته از تمامی مدل های استخر پیش ساخته می توان برای استفاده در ویلا جهت تفریحات آبی و شنا استفاده کرده اما علاوه بر این کاربرد های دیگری همچون قابلیت استفاده برای پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی نیز دارند.

این استخر اینتکس دارای ابعاد (قطر: 427 سانتی متر ، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده که برای استفاده سنین بالای 6 سال بهترین گزینه خواهد بود. ارتفاع ذکر شده تا قسمت لبه استخر بوده از همین رو برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را حدودا 95 سانتی متر در نظر می گیرند. با توجه به این ابعاد ظرفیت آب استخر ویلایی اینتکس به 12707 لیتر رسیده که مقدار بالایی محسوب می شود. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه آب فیلتری همراه استخر قابل پاک سازی خواهد بود. این پمپ تصفیه با برق شهری کار کرده و دارای یک فیلتر کاغذی در درون خود با قابلیت تعویض و شستشو می باشد. نصب آن از قسمت بیرونی بدنه صورت گرفته و دو دریچه آب در دیواره بدنه اسختر تعبیه شده تا کار را برای مصرف کنندگان راحت تر سازد. برای تخلیه آب نیز یک دریچه در قسمت کف به کار برده شده تا در زمان تعویض آب صرفه جویی شود. از دیگر لوازم جانبی همراه استخر می توان به داشتن یک نردبان پیش ساخته به قابلیت نصب مجزا جهت استفاده راحت از استخر ، یک درپوش و یک زیرانداز اشاره کرد.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بهترین متریال به کار برده شده در انواع استخر پیش ساخته اینتکس محسوب می شود. این متریال با داشتن ساختار سه لایه مقاومتی همچون پارچه های برزنتی ضخیم خواهد داشت از همین رو در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین در برابر نور آفتاب مقاومت بالایی خواهد داشت تا با خیالی راحت از این استخر در فضای باز استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که در صورت استفاده مداوم و قرار گرفتن طولانی مدت در برابر آفتاب بهتر است از یک سایه بان مطمئن برای آن استفاده نمایید.

از دیگر ویژگی های جنس بدنه اصلی می توان به انعطاف پذیری بالای آن جهت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر به منظور حمل راحت اشاره کرد. این بدنه به وسیله تعدادی فریم و پایه روی زمین و روی سطحی صاف نصب و راه اندازی می شود. این فریم ها ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه بوده که کاملا در برابر زنگ زدگی و فرسایش مقاوم خواهد بود. تک تک این پایه ها با وجود داشتن وزن سبک از تحمل وزن بالایی برخوردار هستند به همین دلیل نحوه نصب صحیح آنها می تواند در افزایش طول عمر فریم ها بسیار موثر باشد.

بنابراین احداث استخر پیش ساخته توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس به خریداران و مصرف کنندگان پیشنهاد می شود تا استخر شما را در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی کنند. البته در غیر اینصورت می توانید با استفاده از پکیج راهنمای همراه این کالا خود اقدام به نصب کنید. برای خرید استخر پیش ساخته ویلایی گرد اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
427 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
ظرفیت
12707 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
59 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...