استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته متحرک گرد اینتکس مدل 26710

از {{model.count}}

intex 26710 Prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته متحرک گرد اینتکس با قطر 366 سانتی متر مناسب برای تفریحات آبی و شنا سنین بالای 6 سال با کیفیت ساخت بالا و امکان راه اندازی و جمع شدن سریع و آسان در فروشگاه و نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته متحرک گرد اینتکس یکی از پر فروش ترین استخر پرتابل برای تفریحات آبی و شنا سنین بالای 6 سال بوده که برای استفاده در منزل ، ویلا و باغ توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این استخر پیش ساخته گرد یکی از سایز های کوچک تولید شده بوده که پس از مدل 305 سانتی متری از نظر کوچکی دومین استخر گرد اینتکس در خانواده Prism frame قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد (قطر: 305 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای تفریحات آبی خانواده های کم جمعیت محسوب می شود.

با وجود ارتفاع 76 سانتی متر عمق مفید آن به 66 سانتی متر می رسد. عمق مفید برای جلوگیری از سر ریز شدن آب در نظر گرفته می شود. با توجه به این ابعاد استخر مربوطه قادر است تا مقدار 6503 لیتر آب را در درون خود جای دهد از همین رو نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی های کوچک نیز کاربرد خواهد داشت. با وجود عمق 66 سانتی متری طراحی استخر به گونه ای بوده که هنگام استفاده حداقل دو سوم بدن افراد را در بر خواهد گرفت. بدنه ای که شامل یک نگهدارنده آب و چند فریم برای نصب استخر می باشد از همین رو برای نصب آن نیاز به متصل کردن پایه ها روی بدنه اصلی خواهد بود. برای این کار می توان از پکیج راهنمای درون بسته بندی کمک گرفته و یا از نصاب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید تا استخر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی کنند.

از ویژگی های دیگر این استخر گرد متحرک می توان به داشتن دو دریچه آب روی دیواره بدنه اصلی برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف به منظور راحتی کار مصرف کنندگان جهت تعویض آب استخر اشاره کرد. استخر پیش ساخته متحرک اینتکس دارای بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی برزنتی بوده که بهترین متریال به کار برده شده برای این مدل از استخر های پرتابل می باشد. متریالی با ساختار سه لایه که مقاومتی مانند پارچه های برزنتی ضخیم ایجاد کرده از همین رو در برابر دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. این نوع جنس بدنه در برابر نور آفتاب نیز مقاوم بوده به همین دلیل می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد. البته در صورتی که قصد قرار دادن استخر به مدت طولانی در برابر نور آفتاب را داشتید بهتر است از یک سایه بان مطمئن استفاده کنید.

از ویژگی دیگر این نوع متریال می توان به انعطاف پذیری بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر اشاره کرد از همین رو موجب حمل و جا به جایی راحت تر شود. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم کاملا ضد زنگ راه اندازی شده که استحکام اصلی این استخر را فراهم می سازد. آلیاژ این فریم و پایه ها بسیار مقاوم بوده و کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش می باشد بنابراین طول عمر بالایی خواهند داشت. برای خرید استخر پیش ساخته متحرک گرد اینتکس با قطر 366 سانتی متر کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
366 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
6503 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
22.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...