استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته متحرک گرد اینتکس با پمپ تصفیه مدل 26711

از {{model.count}}

intex 26711 Prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته متحرک گرد اینتکس با قطر 366 سانتی متر به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری برای تفریحات آبی با قابلیت حمل و راه اندازی سریع و آسان در فروشگاه مستر اینتکس

استخر پیش ساخته متحرک گرد اینتکس مدل 26711 همراه با پمپ تصفیه آب مدل دیگر از سری استخر پیش ساخته Prism Frame بوده که برای تفریحات آبی و همچنین به دلیل داشتن حجم آب بالا برای پرورش ماهی توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. یکی از مهمترین ویژگی های مهم در این نوع استخر قابلیت حمل و جا به جایی ، قابلیت نصب انواع لوازم جانبی ، راه اندازی و نصب سریع و آسان و همچنین داشتن قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به استخر بتنی بوده به همین دلیل از طرفداران و فروش بسیار بالایی برخوردار می باشند.

طراحی بدنه به گونه ای بوده که شامل یک نگهدارنده آب و چند فریم برای نصب می باشد از همین رو روند راه اندازی را تسریع و راحت تر خواهد کرد. برای این کار کافیست از پکیج راهنمای درون استخر استفاده کنید زیرا در دفترچه راهنما به تمام مراحل نصب اشاره شده است. البته می توان از نصاب های فروشگاه مستر اینتکس نیز جهت راه اندازی سریع تر و با ضریب اطمینان بالاتر بهره مند شد. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه آب بوده که کار را برای مصرف کنندگان راحت تر کرده است. علاوه بر این یک دریچه تخلیه نیز در قسمت کف تعبیه شده تا در تعویض و تخلیه آب زمان بیشتری صرفه جویی شود.

همانند مدل مشابه خود ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر برابر با (قطر: 366 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بالای 6 سال خواهد بود. با توجه به اینکه ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه فریم دار بوده از همین رو جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن 66 سانتی متر در نظر گرفته می شود. با توجه به این ابعاد ظرفیت آب استخر به 6503 لیتر رسیده که مقداری بسیاری مناسب برای کاربرد های مختلف از جمله شنا خواهد بود. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه آب فیلتری همراه استخر پاک سازی می شود. این پمپ تصفیه با برق شهری کار کرده و دارای فیلتر کاغذی با قابلیت شستشو و تعویض می باشد.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب که مهمترین ویژگی در تولید استخر ها محسوب شده از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که ساختار سه لایه ایجاد کرده تا مقاومت بالایی در برابر فشار و دمای متفاوت آب داشته باشد. این متریال مشابه پارچه های ضخیم برزنتی بوده با این تفاوت که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است تا در نتیجه حمل و جا به جایی آن به راحتی صورت گیرد. این بدنه در صورت آسیب دیدن نیز قابل تعمیر و استفاده مجدد خواهد بود.

بدنه اصلی توسط فریم و پایه هایی از نوع آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. این فریم ها آلیاژ سبک و کاملا ضد زنگ داشته و به هیچ عنوان در معرض فرسودگی قرار نمی گیرد بنابراین طول عمر آنها بسیار بالا خواهد بود. این محصول قابلیت نصب به دو روش روکار و توکار را داشته و در یک پکیج با وزن 24.8 کیلوگرمی بسته بندی و عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته متحرک اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

قطر
366 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
6503 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
24.8 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...