استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی مدل 56722

از {{model.count}}

bestway 56722 above ground portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی با طراحی بدنه مستطیلی، یکی از انواع استخر آماده فریمی برای تفریحات آبی و ریلکس کردن در آب بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای لوازم جانبی مهمی از جمله پمپ تصفیه بوده و در میان سایز های مشابه از عمق بالایی برخوردار می باشد.

استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی، یکی از سایز های کوچک از سری استخر فریمی با طراحی بدنه مستطیلی بوده که برای تفریحات آبی سنین مختلف و بالای 6 سال توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به انواع استخر بادی داشته و بسیار مقاوم تر می باشد به همین جهت می توانید با خیالی آسوده در فضای باز در مدت زمان زیاد نصب کرده و استفاده نمایید. ساختار بدنه به گونه ای بوده که شامل بدنه اصلی نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده خواهد بود از همین رو می توانید با کمک گرفتن از دفترچه راهنما اقدام به احداث استخر پیش ساخته مورد نظر کنید.

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته پرتابل بست وی برابر با (طول: 412 سانتی متر، عرض: 201 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که قادر است ظرفیت آب 8124 لیتر را به ارمغان آورد. این حجم از استخر و آب می تواند هم برای تفریحات آبی و هم برای آبدرمانی و ریلکس کردن در آب جهت استفاده سنین بزرگسال مناسب باشد. این مقدار ظرفیت آب توسط پمپ تصفیه فیلتری همراه استخر پاک سازی می شود. این پمپ تصفیه قدرت 2006 لیتر در ساعت را داشته و امکان تعویض و هواگیری راحت آن فراهم می باشد. یک کلر زن و یک نردبان قابلیت نصب مجزا نیز به عنوان لوازم جانبی پر کاربرد در کنار این استخر قرار داده شده است.

استخر پیش ساخته عمیق مستطیلی بست وی دارای بدنه ای ساخته شده از متریال پی وی سی با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم با ساختار سه لایه ایجاد کرده است به همین دلیل در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده و شکل می گیرد. این آلیاژ کاملا ضد زنگ بوده و با وجود وزن سبک خود از تحمل وزن بالایی بهره می برند. استخر فریمی روکار تفریحی در یک پکیج به همراه لوازم خود بسته بندی شده و با وزن 71 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی می توانید به صورت تلفنی، آنلاین و حتی حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی مدل 56722 یک محصول ایده آل برای استفاده های مختلف بعنوان استخر شنا و یا استخر پرورش ماهی و استخر پیش ساخته کشاورزی جهت ذخیره آب نیز استفاده می شود. در ادامه به توضیح درباره محصول خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بین خواهیم نمود.

استخر پیش ساخته فریمی بست وی

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته

طراحی این استخر قابل حمل bestway بصورت مستطیل بوده و دارای ابعاد استانداری برای استفاده های متنوع نیز می باشد. این استخر پیش ساخته دارای پایه های گالوانیزه ضدزنگ و فرسودگی بوده و می توانید بدون نگرانی از این محصول در هر نوع آب و هوا و شرایط جوی استفاده نمایید. این پایه های فلزی بصورت U طراحی شده اند و بر روی زمین قرار میگیرند و توسط میله عرضی قرار داده شده در قسمت بالایی استخر، به محصول شکل داده و آماده برای استفاده می کنند. طرح داخلی استخر نیز دارای طراحی کاشی شکل بوده و همانند استخر های بتنی دارای جلوه زیبا و خاصی می باشد. 


جنس بدنه و ابعاد

بدنه این استخر پیش ساخته بست وی از پی وی سی برزنتی به همراه لایه های ابریشمی تهیه شده است و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار می باشد. این بدنه دارای ضخامت بالایی بوده و از سه لایه مجزا تشکیل شده است و می تواند به خوبی در برابر اشیا نوک تیز و همچنین ضربه های ناشین از استفاده و فشار آب مقاومت کند و یک محصول مطمئن در اختیار خواهید داشت. ابن استخر پیش ساخته پرتابل بست وی دارای ۴۱۲ سانتی متر طول، ۲۰۱ سانتی متر عرض و ۱۲۲ سانتی متر ارتفاع می باشد که یکی از ویژگی های این کالا بشمار می رود زیرا استخر های شرکت اینتکس و بست وی که طول کمتر از ۵ متر دارند عموما دارای ارتفاع های کمتری می باشند. البته این ارتفاع کلی استخر بوده و آبگیر استخرر حدود ۱۱۲ سانتی متر می باشد و مناسب برای تمام سنین بوده و می توانید تفریح لذت بخشی را تجربه کنید.


ویژگی ها و اقلام همراه

از مهم ترین ویژگی های این استخر می توان به قابلیت جابجایی و حمل آن اشاره نمود که به کمک این ویژگی شما می توانید در صورت نیاز استخر را جابجا کرده و در محل دیگری از آن استفاده نمایید. این ویژگی به کمک سادگی نصب آن صورت می گیرد و می توانید با صرف زمانی در حدود ۱ ساعت استخر را جمع کرده و در همین زمان مجددا نصب کنید. از دیگر نقاط قوت این محصول می توان به دارای بودن پمپ تصفیه اشاره نمود. پمپ تصفیه تعبیه شده برای محصول فیلتری بوده و توانایی تصفیه ۲۰۰۶ لیتر آب در ساعت را داراست. همچنین نردبان قرار داده شده در بسته بندی محصول نیز از سایر مزیت های این کالا محسوب می شود که به شما در ورود خروج استخر کمک بسزایی خواهد نمود. 


جمع بندی

استخر قابل حمل bestway یک محصول ایده آل برای کسانی می باشد که نیاز به یک استخر با ابعاد کوچک برای استفاده در فضاهای کوچک همانند بالکن و یا پشت بام دارند. پمپ تصفیه آب به همراه فیلتر قابل تعویض و قابل شستشو، طرح کاشی داخلی استخر، نردبان پیش ساخته و ارتفاع استاندارد از دیگر ویژگی های این استخر پرتابل محسوب می شوند.

طول
۴۱۲ سانتی متر
عرض
20۱ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۸۱۲۴ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۷۱ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای ۵ سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای ذخیره آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...