استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی کودک بست وی مدل 56217

از {{model.count}}

bestway 56217 kiddie frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته فریمی کودک بست وی مدل 56217 یکی از محصولات تفریحی آبی تولید شده توسط شرکت Bestway بوده که اخیرا تولید و روانه بازار شده است. این استخر فریمی مناسب برای استفاده کودکان طراحی گردیده است و دارای بدنه ای از جنس وینیل به همراه الیاف برزنتی می باشد. پایه های آن نیز از آلومینیوم تولید شده و از دوام بالایی برخوردار می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

استخر پیش ساخته فریمی کودک بست وی مدل 56217 محصولی جذاب و دوست داشتنی از سری محصولات تفریحی شرکت Bestway  می باشد که با تازگی تولید و در بازار جهانی عرضه شده است. این استخر از نوع فریمی بوده و به وسیله تعدادی پایه بر روی زمین قرار می گیرد. از این محصول می توان درون حیاط منزل، بالکن، پشت بام و ... استفاده نمود. استخر پیش ساخته کودک می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای هدیه دادن به کودکان باشد. چرا که باعث ایجاد تفریحات سالم و پرتحرک برای آن ها شده و می تواند برای آن ها شادی آور و نشاط بخش باشد.

رنگ بدنه این استخر به رنگ آبی و قسمت داخلی آن نیز به رنگ سفید می باشد. فرم کلی استخر فرمی کودک نیز به شکل مربعی شکل بوده و دارای ابعادی از جمله طول: 122 سانتی متر، عرض: 122 سانتی متر و ارتفاع: 30 سانتی متر می باشد. جنس بدنه این استخر همانند دیگر استخر پیش ساخته های تولید شده ی بست وی، از وینیل به همراه الیاف برزنتی است. این متریال دارای مقاومت بیشتری نسبت به استخر بادی بوده و می توان مدت زمان طولانی تری را از آن استفاده نمود. جنس پایه های آن نیز از آلومینیوم بوده که از استحکام بالایی برخوردار است.

ابعاد بسته بندی استخر پیش ساخته ارزان کودک نیز تشکیل شده است از طول: 63 سانتی متر، عرض: 17 سانتی متر و ارتفاع: 12 سانتی متر که امکان حمل و جابجایی آسان را به افراد می دهد. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته و یا اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته می توانید به سایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۲۲ سانتی متر
عرض
۱۲۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۰ سانتی متر
عمق
80 سانتی متر
ظرفیت
۳۶۵ لیتر
جنس بدنه
PVC برزنتی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دفترچه راهنما
مناسب کودکان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...