استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی کودک اینتکس مدل 57172

از {{model.count}}

Intex portable baby pool model 57172

تعداد
نوع
2,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته فریمی کودک اینتکس مدل 57172 یک محصول ایده آل برای کودکان می باشد که به سبب داشتن بدنه ای از جنس پی وی سی ابریشمی، مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار آب و همچنین پوسیدگی در برابر تابش مستقیم خورشید و رطوبت دارد. اطلاعات بیشتر درباره محصول را می توانید در توضیحات و مشخصات محصول مشاهده نمایید.

استخر پیش ساخته فریمی کودک اینتکس یکی از محصولات پرطرفدار شرکت اینتکس می باشد که دارای طراحی ساخت منحصربفردی بوده می تواند انتخاب مناسب برای کسانی باشد که نیاز به یک استخر مقاوم از جنس برزنت برای تفریح کودکان خود دارند. این استخر پیش ساخته کودک دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی بوده که الیاف ابریشم استفاده شده در داخل این پی وی سی موجب بالارفتن استحکام محصول در برابر فشار آب و یا ضربه و تکان خوردن های متعدد شده است. همچنین پایه ها و همچنین فریم فلزی استفاده شده در محصول از جنس گالوانیزه بوده و بطور کامل ضد رطوبت و ضدآب نیز می باشد و می توانید با خیال آسوده از این محصول در فضای باز استفاده نمایید.

ابعاد مناسب و ظرفیت 337 لیتری محصول به شما این امکان را می دهد تا حتی از این محصول بعنوان یک استخر پرتابل استفاده نموده و به همراه خود در مسافرت ها و یا در ویلا و باغ استفاده نموده و پس از استفاده محصول را جمع کرده و به همراه خود حمل نمایید. این ویژگی به کمک حجم بسته بندی کوچک و همچنین وزن ۴.۵ کیلوگرمی استخر امکان پذیر می باشد. اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید با تماس با مشاورین فروش فروشگاه اینتکس (مستر اینتکس) دریافت نمایید.


استخر پیش ساخته کودک مدل فریمی، کوچک ترین استخر پیش ساخته آماده تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که تنها برای آبتنی و تفریحات آبی کودکان زیر 3 سال و همچنین برای استحمام آنها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای طراحی و ساختار بدنه ساده با قابلیت راه اندازی سریع بوده و از طرفی کیفیت ساخت بالای آن باعث شده تا طول عمر بسیار بالایی داشته باشد. این استخر می تواند در فضای باز منازل شخصی، مهد کودک ها و در حمام های بزرگ به عنوان وان کم عمق مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم را قبل از خرید کسب کنید...

استخر پیش ساخته کودک

طراحی و ساختار بدنه استخر پیش ساخته

طراحی و ساختار بدنه اصلی همانطور که در تصاویر آن پیداست به صورت مربعی بوده و اجزای تشکیل دهنده آن شامل بدنه نگهدارنده آب و فریم های متصل شونده می باشد. برای احداث استخر پیش ساخته کودک اینتکس می توانید از دفترچه راهنمای همراه استخر استفاده کنید زیرا که روند راه اندازی ساده ای را دارد. تنها کافیست فریم ها را به حفره های تعبیه شده در قسمت لبه جا انداخته و سپس از طریق یراق های متصل کننده در گوشه های استخر پایه ها را به فریم اصلی وصل کنید تا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. گفتنی است که این استخر پرتابل کودک در رنگبندی مختلفی نیز تولید می شود.

جنس استخر پیش ساخته کودک

جنس بدنه و فریم های استخر پیش ساخته

جنس و متریال بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل ضخیم بوده که می تواند در برابر دمای متفاوت آب، وزن آب و نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. ساختار بدنه اصلی به صورت یکدست بوده که در نهایت توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه با اتصالات پلاستیک فشرده راه اندازی می شود. آلیاژ به کار برده شده روکش کاملا ضد زنگ داشته و با وجود وزن سبک دارای تحمل وزن بالایی می باشند. لازم به ذکر است که نوع جنس بدنه نگهدارنده آب به دلیل انعطاف بالای خود به راحتی در ابعاد کوچکتر جمع شده در نتیجه حمل آن با کمترین اشغال فضا صورت می گیرد.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته مسافرتی اینتکس برابر با (طول: 122 سانتی متر، عرض: 122 سانتی متر، ارتفاع: 30 سانتی متر) بوده که در حالت جمع شده ابعاد بسیار کمتری را به خود خواهد گرفت تا با توجه به وزن بسته بندی 4.5 کیلوگرمی خود به سادگی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد. ارتفاع ذکر شده تا قسمت لبه استخر بوده بنابراین جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب می بایست عمق مفید آن را 25 سانتی متر در نظر گرفت که در این حالت ظرفیت آب 337 لیتر را فراهم خواهد ساخت. این مقدار ظرفیت در کوتاه ترین زمان با فشار آب مناسب پر خواهد شد.

ابعاد استخر پیش ساخته کودک

در پایان...

استخر پیش ساخته روکار کودک سبک ترین و ارزان ترین استخر پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس در رنگبندی مختلف بوده که جهت تفریحات آبی کودکان در فضای باز و بسته و همچنین به عنوان یک وان برای استحمام فرزندان شما مورد استفاده قرار می گیرد. جهت خرید استخر پیش ساخته فریمی کودک کافیست به صورت آنلاین و یا تلفنی محصول مورد نظر را ثبت سفارش کنید.

طول
۱۲۲ سانتی متر
عرض
۱۲۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۰ سانتی متر
ظرفیت
۳۳۷ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
4.۵ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دفترچه راهنما
مناسب برای کودکان
قابل استفاده در فضای باز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...