استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی بست وی مدل 56686

از {{model.count}}

Bestway 56686 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته فریمی بست وی یکی از با کیفیت ترین و پر کاربرد ترین استخر پیش ساخته قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری، نردبان و کاور به فروش می رسد. این محصول دارای ابعاد و ظرفیت آب بالایی بوده به همین دلیل نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی نیز استفاده می شود. احداث استخر پیش ساخته بست وی به صورت روکار و توکار انجام می گیرد.

استخر پیش ساخته فریمی بست وی یکی با کیفیت ترین و بهترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه برای پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای بدنه نگهدارنده آب با طراحی یکدست بوده که توسط فریم و پایه های مجزا نصب و راه اندازی می شود. احداث استخر پیش ساخته گرد بست وی توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد. از مهمترین لوازم جانبی قرار داده شده همراه این استخر پرتابل می توان به پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 3028 لیتر، کاور و نردبان مجزا اشاره کرد از همین رو خرید استخر پیش ساخته گرد بست وی را نسبت به مدل های هم سایز خود در نوع بتنی مقرون به صرفه تر کرده است.

استخر پیش ساخته ویلا بست وی ابعاد راه اندازی شده (قطر: 457 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر) داشته و تا مقدار 14970 لیتر آب در خود جای می دهد بنابراین می تواند با داشتن چنین ظرفیت آبی بسیاری از نیاز های افراد را در زمینه تفریحات و کاری بر طرف کند. جنس بدنه اصلی تولید شده از PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای برزنتی ایجاد کرده است از همین رو در برابر ساییدگی های سطحی، نور آفتاب، دما و فشار آب مقاوم تر کرده است. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم کاملا ضد زنگ و سبک راه اندازی می شود. این آلیاژ در مقابل فرسودگی بسیار مقاوم بوده از همین رو طول عمر بالایی را فراهم خواهد ساخت. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 55 کیلوگرمی عرضه می شود. جهت خرید استخر پیش ساخته فریمی بست وی می توانید به صورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی در نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
عمق
97 سانتی متر
ظرفیت
14970 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
55 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۰۲۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...