استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی مدل 56575

از {{model.count}}

bestway 56575 portable fiberglass above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی، بهترین و با کیفیت ترین استخر آماده عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی در منزل به صورت روکار و داخل زمین مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانند مدل های برزنتی تولید شده با این تفاوت که از بلوک های فایبرگلاسی در قسمت بیرونی خود بهره مند می باشد. این بلوک ها به صورت مجزا راه اندازی و نصب می شوند.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی، با کیفیت ترین و مقاوم ترین استحر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی خانگی، ویلا و باغ تولید شده است. مهمترین تفاوت در این استخر فایبرگلاس با مدل های ساده در استفاده از بلوک های فایبرگلاسی در قسمت بیرونی بدنه بوده که به صورت مجزا توسط فریم های مخصوص به خود نصب می شوند تا علاوه بر افزایش استحکام بدنه موجب تغییر ظاهر استخر و زیباتر شدن آن شود. پس از احداث استخر فایبرگلاس به صورت روکار و یا توکار توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس، بلوک های فایبرگلاس در قسمت بیرونی به یکدیگر متصل شده بنابراین طول عمر بدنه اصلی را نیز افزایش خواهد داد. ابعاد این محصول برابر با (قطر: 360 سانتی متر، ارتفاع: 120 سانتی متر) بوده و تا مقدار 10990 لیتر ظرفیت آب خواهد داشت.

استخر فایبرگلاس عمیق بست وی بدنه ای از جنس PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی داشته از همین رو متریالی برزنتی را ایجاد خواهد کرد از همین رو مقاومت لازم را در برابر فشار و دمای متفاوت آب خواهد داشت. همانطور که اشاره کردیم بلوک های فایبرگلاس به استحکام بدنه افزوده به همین دلیل در کنار وجود فریم های آلومینیوم و فایبر هیچ آسیبی به استخر در مدت زمان طولانی حتی در برابر نور آفتاب وارد نخواهد شد. لوازم جانبی همراه این استخر بست وی پمپ تصفیه شنی با قدرت 3028 لیتر در ساعت، کاور، زیرانداز، نردبان و کلر زن بوده که خرید این استخر را نسبت به احداث استخر بتنی مقرن به صرفه تر کرده است. این محصول دارای وزن بسته بندی 115 کیلوگرمی بوده و توسط انواع وسیله های نقلیه صندوق دار قابل حمل خواهد بود. جهت خرید استخر فایبرگلاس عمیق بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

قطر
۳۶۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۰ سانتی متر
عمق
۱۱۰ سانتی متر
ظرفیت
10990 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی و فایبرگلاس
جنس فریم و پایه
آلومینیوم و فایبرگلاس
وزن
۱۱۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی 3028 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...