استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی مدل 56566

از {{model.count}}

bestway 56566 fiberglass above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی با قطر 3 متر، مقاوم ترین و با کیفیت ترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در ویلا و فضای باز منزل مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای بلوک های فایبرگلاس با قابلیت نصب در قسمت بیرونی بدنه بوده و از لوازم جانبی کامل از جمله پمپ تصفیه شنی برخوردار می باشد.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی با طراحی بدنه گرد، مستحکم ترین و با کیفیت ترین استخر روکار عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی سنین بالای 6 سال تولید شده است. این استخر در سایز های دیگری نیز تولید شده که این مدل از ابعاد راه اندازی شده (قطر: 300 سانتی متر، ارتفاع: 120 سانتی متر) با ظرفیت آب 7630 لیتر بهره می برد بنابراین بهترین گزینه برای تفریحات آبی در فضای باز منزل، باغ و ویلا جهت استفاده خانواده های کم جمعیت خواهد بود. استخر فایبرگلاس از نظر طراحی و ساختاری مشابه دیگر استخر پیش ساخته تولید شده بوده با این تفاوت که از بلوک هایی از جنس فایبر برای قسمت بیرونی استفاده شده است بنابراین استحکام بسیار بالاتری را فراهم می سازد.

بدنه اصلی نگهدارنده آب از PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که در تمامی انواع استخر پیش ساخته شاهد این متریال هستیم. در قسمت بیرونی نیز بلوک های فایبرگلاسی نصب شده و علاوه بر افزایش تحمل وزن، جلوه زیبا تری را به استخر می دهد. پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه و فایبرگلاس نیز از دیگر قسمت های مهم در طراحی و ساختار بدنه بوده که نقطه اصلی ایستادگی بدنه استخر محسوب می شود. استخر فایبرگلاس ویلا بست وی به همراه خود یک پمپ تصفیه آب شنی با قدرت 3028 لیتر در ساعت، یک نردبان، یک کلر زن، یک درپوش و یک زیرانداز قرار داده شده که مهمترین لوازم جانبی برای یک استخر تفریحی بزرگ محسوب می شود بنابراین نیازی به هزینه مجزا برای تهیه این لوازم نخواهد بود.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس عمیق توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس در کوتاه ترین زمان ممکن احداث می شود از همین رو جای نگرانی بابت نصب آن نخواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 102 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس می توانید با مشاوره گرفتن از نمایندگی اینتکسمحصول خود را به روش حضوری و غیر حضوری خریداری نمایید.

قطر
۳۰۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۰ سانتی متر
عمق
۱۱۰ سانتی متر
ظرفیت
۷۶۳۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی و فایبرگلاس
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۰۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۰۲۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی
بدنه ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...