استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس مدل 26384

از {{model.count}}

intex 26384 fiberglass portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس مدل گرد، از بزرگترین استخر پیش ساخته شنا با ساختار فایبرگلاسی در قسمت بیرونی بدنه خود بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای تفریحات آبی در فضای باز و بسته منازل شخصی تولید شده و دارای لوازم جانبی کامل از جمله پمپ تصفیه آب به همراه خود می باشد. این استخر می تواند کاربرد بالایی در زمینه پرورش ماهی نیز به دلیل ابعاد بزرگ و ظرفیت آب بالای خود داشته باشد.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس مدل گرد یکی از بزرگترین استخر قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و شنا سنین بالای 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. استخر پیش ساخته گرد فریمی اینتکس بدنه ای متشکل از سه قسمتی اصلی (بدنه نگهدارنده آب، پارتیشن های فایبرگلاس، فریم و پایه ها) بوده که توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس در کوتاه ترین زمان نصب می شود. بدنه نگهدارنده ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که متریالی مشابه با برزنت ایجاد کرده است از همین رو در برابر فشار و دمای آب، نور آفتاب و ساییدگی های سطحی مقاوم خواهد بود.

این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده و شکل می گیرد. فریم هایی که کاملا ضد زنگ بوده و با وجود داشتن وزن سبک دارای تحمل وزن بسیار بالایی خواهند بود. مهمترین قسمت بدنه که این استخر را با مدل های مشابه متمایز ساخته، پارتیشن های فایبرگلاس بوده که در قسمت بیرونی بدنه نصب می شوند تا استحکام استخر را افزایش داده و موجب زیبایی قسمت بیرونی بدنه شود. ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته ویلا اینتکس برابر (قطر: 478 سانتی متر، ارتفاع: 124 سانتی متر) بوده و عمق مفید آن به دلیل جلوگیری از سرریز شدن آب به 114 سانتی متر می رسد. با توجه به این ابعاد مقدار ظرفیت آب برابر با 16805 لیتر بوده که جهت تصفیه آن یک پمپ تصفیه آب شنی همراه استخر قرار داده شده است. این پمپ تصفیه با برق شهری کار کرده و با توجه به استفاده از شن سیلیس عمل شفاف سازی آب را نیز انجام می دهد.

علاوه بر پمپ تصفیه آب، یک نردبان با قابلیت نصب مجزا، یک درپوش و زیرانداز در پکیج بسته بندی 199 کیلوگرمی آن قرار داده شده است. از ویژگی های مهم در این استخر می توان به داشتن دو دریچه آب روی بدنه جهت نصب انواع پمپ تصفیه، دو دریچه تخلیه آب در قسمت کف و امکان نصب انواع لوازم جانبی مانند چراغ، آبپاش، سایه بان و ... روی بدنه اصلی اشاره نمود. برای خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس مدل گرد کافیست محصول مورد نظر را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده و یا محصول خود را به روش تلفنی خریداری نمایید.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس مدل 26384

محصولی جدید و بسیار زیبا از سری تولیدات شرکت اینتکس می باشد که در زمینه تفریحی آبی تولید و در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول به دلیل طراحی بسیار زیبا و کیفیت بدنه بالا و بسیار خوب آن، توانسته است تا به این لحظه فروش خوبی را پشت سر گذاشته و به یکی از استخر های پر فروش این شرکت تبدیل شود. این محصول دارای یک بدنه ی دوم از جنس فایبرگلاس بوده که این مورد سبب بالا رفتن استحکام محصول گردیده است. در ادامه به جزئیات بیشتر و دقیق تر این استخر خواهیم پرداخت.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس

ابعاد، وزن و ظرفیت آب

استخر فایبرگلاس اینتکس که از ظاهری داریره ای شکل برخوردار می باشد در واقع محصولی بوده که مناسب برای استفاده های مختلفی می باشد. از این محصول می توان در تمامی محیط ها استفاده نمود. ابعاد آن تشکیل شده از قطر: 478 سانتی متر، ارتفاع: 124 سانتی متر و عمق مفید: 114 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول به گونه ای طراحی شده است که مناسب برای استفاده نوجوانان نیز بوده و آن ها می توانند در کنار خانواده و دوستان خود به تفریحات آبی بپردازند. هچنین این محصول با توجه به ابعادی که دارد، یک وسیله مناسب برای افرادی بوده که نیاز به آب درمانی داشته و امکان طی کردن مسافت طولانی برای رفتن به استخر را ندارند. ظرفیت آب این استخر پیش ساخته ارزان 16805 لیتر است. وزن بسته بندی آن به دلیل بدنه فایبرگلاس آن چیزی نزدیک به 200 کیلوگرم می باشد. از این محصول می توان درون حیاط منزل و یا ویلا و همچنین سالن های در نظر گرفته شده برای استخر استفاده نمود. 

استخر فایبرگلاس پیش ساخته

جنس و کیفیت بدنه

یکی از مسائل بسیار مهمی که امروزه افراد توجه بسیار زیادی به آن می کنند مسئله اقتصادی و هزینه تهیه یک استخر برای منزل، باغ و یا ویلا می باشد. استخر پیش ساخته نسبت به استخر های بتنی از هزینه راه اندازی بسیار کمتری برخوردار می باشد و همچنین قابلیت های بیشتری را به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال یکی از مزیت هایی که استخر های پیش ساخته نسبت به استخر های بتنی دارند این است که از نظر هزینه، بسیار به صرفه می باشند. مزیت دیگر این محصولات، پرتابل و قابل حمل بودن آن ها می باشد. این استخر فایبرگلاس، دارای یک بدنه از جنس وینیل و الیاف برزنتی بوده که روی آن را متریالی به نام فایبرگلاس می پوشاند. هر دوی این متریال ها از دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و سبب می شوند تا افراد بتوانند سالیان سال از این محصول بهره ببرند. پایه های قرار داده شده بر روی استخر پیش‌ساخته ارزان اینتکس نیز تولید شده از آلومینیوم بوده که از قابلیت ضد زنگ برخوردار می باشد. 

درپوش استخر پیش ساخته فایبرگلاس

اقلام همراه

یکی از مزیت هایی که استخر های بزرگ اینتکس دارند این است که با خرید استخر، درواقع می توان یک پکیج کامل را خریدارای کرد. به عنوان مثال استخر هایی با ابعاد کوچکتر درون بسته بندی خود به جز استخر چیز دیگری برای ارائه ندارند. اما این استخر فایبرگلاس دارای یک عدد نردبان از جنس آلومینیوم با ضخامت بالا بوده که وارد شدن و خارج شدن از استخر را برای افراد بسیار آسان کرده است. علاوه بر نردبان می توان به دارا بودن زیرانداز و کاور استخر پیش ساخته اشاره نمود. همچنین یکی از وسایل مهمی که درون بسته بندی این محصول قرار داده شده است، پمپ تصفیه می باشد که عمل تصفیه آب داخل استخر را انجام داده و دیگر افراد نیازی به تخلیه آب درون استخر برای مدت طولانی نخواهند داشت. لازم به ذکر است که این محصول قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز می باشد.

جنس بدنه استخر پیش ساخته فایبر

راه اندازی و نصب استخر پیش‌ساخته

برای راه اندازی استخر پیش ساخته، شرکت اینتکس یک عدد DVD آموزشی و یک عدد دفترچه راهنما داخل بسته بندی محصول قرار داده است که افراد بتوانند به راحتی محصول خود را راه اندزای و آماده نصب بنمایند. اما این کار نیزا به دقت بالایی دارد. راه اندازی استخر های پیش ساخته به دو صورت رو کار و تو کار انجام می پذیرد. در روش اول استخر به صورت عادی بر روی زمین نصب شده و در روش دوم (توکار) زمین را به اندازه حجمی که استخر دارد حفر کرده و استخر را داخل زمین کار می گذارند. این روش برای افرادی که نیاز به جایجایی دارند توصیه نمی شود. شما می توانید نصب استخر فایبرگلاس خود را به تیم اجرایی مستر اینتکس بپردازید تا از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار شوید.

نردبان استخر پیش ساخته فایبرگلاس


همچنین شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته و اطلاع از قیمت استخر فایبرگلاس به سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه کرده و همینطور برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.


قطر
478 سانتی متر
ارتفاع
124 سانتی متر
عمق
114 سانتی متر
ظرفیت
16805 لیتر
جنس بدنه
PVC و فایبرگلاس
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۹۹ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...