استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس مدل 26383

از {{model.count}}

intex 26383 fiberglass prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس مدل 26383 با قطر 477 سانتی متر از بزرگترین استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس برای شنا ، تفریحات آبی ، پرورش ماهی و کشاورزی همراه با لوازم جانبی کامل در فروشگاه استخر پیش ساخته مستر اینتکس

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس مدل 26383 یکی از بزرگترین استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که تفریحات آبی و شنا سنین بالای 6 سال عرضه شده است. این استخر پیش ساخته دارای ابعاد (قطر: 477 سانتی متر و ارتفاع: 124 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 16807 لیتر آب را در درون خود جای دهد از همین رو نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز گزینه بسیار پر کاربری خواهد بود. یکی از مهمترین ویژگی های این محصول متریال ساخت آن بوده که باعث ایجاد تفاوت بین مدل های مشابه شده است.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که ساختار سه لایه را ایجاد کرده است. بسیاری از مدل های استخر پیش ساخته از چنین متریالی بهره مند بوده زیرا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم می باشند. از طرفی دارای انعطاف پذیری بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد. اما این سری از استخر پیش ساخته گرد اینتکس دارای بدنه فایبرگلاس نیز بوده که در قسمت بیرونی نگهدارنده آب متصل می شوند تا بدنه ای مقاوم تر و زیباتری را ایجاد کنند. طراحی فایبرگلاس برای بدنه این استخر پیش ساخته بزرگ به گونه ای بوده که در قطعات یک اندازه ساخته شده و به راحتی روی بدنه اصلی وصل می شوند از همین رو در برابر ضربه ها نیز مقاوم تر خواهد بود. این استخر توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه نصب و راه اندازی شده از همین رو استحکام این محصول را افزایش داده است. این نوع فریم ها کاملا ضد زنگ بوده و وزن زیادی را با وجود سبک بودن خود تحمل می کنند.

با توجه به نوع طراحی بدنه امکان نصب انواع لوازم جانبی مانند چراغ، آبپاش، سایه بان و ... روی استخر فراهم می باشد. بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه داشته و یک دریچه تخلیه نیز در قسمت کف به کار برده شده تا موجب تعویض راحت تر آب درون استخر شود. همراه این استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس یک پمپ تصفیه شنی با قدرت 4540 لیتر در ساعت قرار داده شده که برای سایر استخر پیش ساخته نیز قابل استفاده خواهد بود. این پمپ تصفیه با برق شهری کار کرده و امکان تنظیم کارکرد آن به صورت اتوماتیک فراهم می باشد.

علاوه بر این یک نردبان پیش ساخته برای استفاده راحت از استخر و یک درپوش و زیرانداز جهت مراقبت از این کالا در نظر گرفته شده تا از نظر لوازم جانبی کامل ترین مدل محسوب شود. برای احداث استخر پیش ساخته فایبرگلاس می توان از طریق نصاب فروشگاه اینتکس استخر خود را با ضریب اطمینان بالا و در کوتاه ترین مدت زمان ممکن نصب نمود. البته همراه این کالا یک پکیج راهنما نیز قرار داده شده که امکان نصب توسط مصرف کنندگان را فراهم می سازد. برای خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.


یکی از سری تولیدات با کیفیت و بسیار زیبای شرکت INTEX می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار جهانی عرضه شد. این استخر پیش ساخته ارزان، به دلیل دارا بودن فایبرگلاس در قسمت بدنه خود و دارا بودن کیفیت بدنه بسیار بالا  طراحی زیبا توانست تا در همان بدو ورود به بازار، توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و به یکی از محصولات پر فروش این شرکت تبدیل شود. کیفیت بالا و همینطور طراحی بسیار زیبای آن سبب شده است که در میان خریداران به محصولی محبوب تبدیل شود.

استخر فایبرگلاس پیش ساخته

جنس و کیفیت بدنه

استخر پیش‌ساخته 4.7 متری اینتکس، از سری لوازم تفریحی شرکت intex می باشد که به تازگی در بازار عرضه گردیده است. این محصول نسبت به سایر استخر های پیش ساخته دارای یک سری مزیت می باشد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. یکی از مهم ترین تفاوت های این استخر با سایر استخر ها در این است که این محصول دارای بدنه ای از جنس فایبرگلاس می باشد. این متریال دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی است. این امر سبب می شود تا بتوان سالیان سال از این محصول استفاده نمود. بالا رفتن مقاومت بدنه استخر به واسطه فایبرگلاس، سبب شده است تا افراد بتوانند از آن در هر محیطی استفاده بنمایند. همچنین استخر ذکر شده به وسیله تعدادی پایه بر روی زمین قرار می گیرد. پایه های قرار داده شده بر روی این محصول تولید شده از آلومینیوم بوده و از قابلیت ضد زنگ برخوردار می باشند.

متریال استخر فایبرگلاس پیش ساخته

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش‌ساخته

همانطور که در ابتدای مطلب عنوان شد، این محصول به دلیل ابعاد مناسبی که دارد، نسبت به سایر استخر ها اعم از پیش ساخته و یا بتنی، از قیمت مناسب تری برخوردار است که این قابلیت باعث تفاوت چشمگیر این محصول با سایر محصولات اینتکس شده است. استخر فایبرگلاس 4.7 متری اینتکس دارای ابعادی از جمله قطر: 477 سانتی متر و ارتفاع: 124 سانتی متر است. این ابعاد به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن به عنوان وسیله ای برای تفریحات دسته جمعی در کنار خانوادده و یا دوستان استفاده نمود. همچنین ارتفاع 1.2 متری آن کاملا ایمن بوده و مناسب استفاده تمامی سنین می باشد. ظرفیت آب این استخر 16807 لیتر است. شاید فکر کنید که عمل تخلیه آب این استخر چه قدر باید کار سختی باشد. اما باید گفت که در قسمت کف این محصول، یک عدد دریچه تخلیه آب قرار داده شده است که می توان به راحتی آب درون استخر را در هنگام نیاز تخلیه نمود.

درپوش استخر فایبرگلاس پیش ساخته

لوازم همراه استخر

یکی از مزیت های استخر های شرکت اینتکس این موضوع می باشد که شما تنها استخر را خریداری نمی کنید. بلکه با سرمایه‌ای بسیار کمتر از ساخت یک استخر بتنی، می توانید یک پکیج کامل را از این شرکت بخرید. استخر فایبرگلاس اینتکس شامل یک عدد استخر پیش ساخته، تعدادی پایه آلومینیومی، نردبان، پمپ تصفیه آب، زیرانداز و روکش است. نردبان قرار داده شده بر روی این محصول تولید شده از آلومینیوم ضد زنگ است. با وجود پمپ تصفیه نیز شما بدون نیز به تعویض آب داخل استخر، می توانید به راحتی آب داخل استخر را تصفیه بنمایید. البته با وجود کاوری که درون بسته بندی این محصول قرار داده شده است شما می توانید به راحتی پس از استفاده، آن را بر روی استخر کشیده و از وارد شدن حشرات و زباله و گرد و غبار به داخل استخر جلوگیری بنمایید.

پمپ تصفیه استخر فایبرگلاس پیش ساخته

پرسش های متداول

  • آیا این استخر پیش ساخته در یک پکیج عرضه می شود؟

بله. این استخر به همراه قطعات و لوازم جانبی خود در یک پکیج بسته بندی شده و توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود.

  • چرا بهتر است استخر پیش ساخته فایبرگلاس توسط نصاب های فروشگاه اینتکس راه اندازی شود؟

نصاب استخر پیش ساخته فروشگاه اینتکس با توجه به سابقه در احداث این دسته از استخر ها، محصول خریداری شده توسط شما را در بازه زمانی کوتاه و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی خواهد کرد. حساسیت هایی در نصب پایه ها و قرار دادن روی زمین وجود داشته، توسط نصاب ها به خوبی صورت گرفته و انجام می شود زیرا در صورت وجود اشکال کوچک در نصب پایه ها به دلیل وزن بالای آب تعادل استخر از بین رفته و موجب آسیب دیدن فریم ها خواهد شد.


نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته

یکی از مسائل مهمی که ذهن تمامی افراد را حین خرید این دسته از محصولات درگیر می کند، عمل نصب و راه اندازی استخر می باشد. راه اندازی این دسته از استخر ها به دو صورت روکار و توکار انجام می شود. روش توکار به این صورت بوده که زمین به اندازی ارتفاع استخر حفر شده و استخر داخل زمین قرار می گیرد و در روش روکار استخر به وسیله پایه هایی که دارد بر روی زمین نصب می شود. در روش توکار، حمل و جابجایی استخر کار بسیار دشواری می شود ولی در عوض از زیبایی بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید عمل نصب استخر پیش ساخته های خود را به تیم اجرایی مستر اینتکس سپرده تا در کمترین زمان ممکن و با ضمانت این کار را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره درباره خرید استخر پیش ساخته و یا اطلاع از قیمت استخر فایبر گلاس به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
477 سانتی متر
ارتفاع
124 سانتی متر
ظرفیت
16807 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی به همراه فایبرگلاس
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
221 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتر شنی 4540 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...