استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته عمیق بست وی مدل 56458

از {{model.count}}

bestway 56458 above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته عمیق بست وی یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که می تواند نیاز افراد را در زمینه تفریحات آبی، آب درمانی و همچنین در پرورش ماهی بر طرف سازد. استخری که از کیفیت و طراحی مدل های بزرگتر از خود بهره برده و دارای لوازم جانبی از جمله پمپ تصفیه فیلتری می باشد.

استخر پیش ساخته عمیق بست وی با طراحی بدنه مستطیلی یکی از پر فروش ترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و آب درمانی در فضای باز و بسته استفاده می شود. این استخر پیش ساخته در واقع با داشتن ابعاد (طول: 412 سانتی متر، عرض: 201 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) می تواند تا مقدار 8124 لیتر آب را در خود جای داده از همین رو نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی های کوچک نیز کاربردی خواهد بود. ساختار بدنه شامل بدنه اصلی نگهدارنده آب و چند فریم نصب شونده بوده که جهت احداث استخر می توانید از نصاب های فروشگاه مستر اینتکس بهره ببرید. این استخر به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 2006 لیتر در ساعت، یک نردبان و یک کلر زن نیز دارد.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی برزنتی بوده که بدنه ای سه لایه و ضخیم ایجاد کرده است از همین رو می تواند در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را از خود نشان دهد. این بدنه روی فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه نصب می شود. فریم و پایه ها کاملا ضد زنگ بوده و با وجود داشتن وزن سبک از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار می باشند. از ویژگی های دیگر این استخر پرتابل فریمی بست وی می توان به دو دریچه آب روی بدنه جهت نصب انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره کرد. این محصول در یک پکیج بسته بندی و با وزن 72 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته عمیق مستطیلی بست وی می توانید به روش آنلاین در سایت نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۴۱۲ سانتی متر
عرض
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۰ سانتی متر
ظرفیت
8124 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۷۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...