استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته روکار بست وی مدل 56631

از {{model.count}}

bestway ۵۶۶۳۱ portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته روکار بست وی یکی از کوچکترین استخر تفریحی خانوادگی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین بالای 6 سال بخصوص بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته و به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری و یک کلر زن دارد. این محصول را می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن در فضای باز و یا بسته نصب و استفاده نمایید.

استخر پیش ساخته روکار بست وی، یکی از کوچکترین استخر آماده و قابل حمل تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی خانگی و برای خانواده های کم جمعیت عرضه شده است. این محصول طراحی و ساختار بدنه مشابه با مدل های بزرگ مستطیلی داشته و تنها از نظر ابعاد و ظرفیت آب متفاوت خواهد بود. ابعاد راه اندازی این استخر برابر با (طول: 282 سانتی متر، عرض: 196 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 3662 لیتر آب در خود جای دهد. برای احداث استخر پیش ساخته کوچک بست وی می توانید با استفاده از دفترچه راهنما فریم و پایه ها را به بدنه اصلی متصل کرده و سپس با پر کردن از آب شکل و استحکام لازم را به استخر بدهید. گفتنی است که همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 1249 لیتر در ساعت و یک کلر زن قرار داده شده است.

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که متریالی برزنتی ایجاد کرده است از همین رو در برابر فشار و دمای متفاوت آب و از طرفی در برابر نور آفتاب مقاوم خواهد بود. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و دریچه تخلیه در قسمت کف به کار برده شده تا روند تعویض آب راحت تری داشته باشید. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. این آلیاژ دارای وزن سبک و تحمل وزن بالایی بوده و کاملا ضد زنگ می باشد. استخر پیش ساخته پرتابل بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 38 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته روکار بست وی می توانید به صورت حضوری، تلفنی و یا آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۲۸۲ سانتی متر
عرض
۱۹۶ سانتی متر
ارتفاع
۸۴ سانتی متر
عمق
۷۴ سانتی متر
ظرفیت
۳۶۶۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۳۸ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۱۲۴۹ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...