استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته روکار بست وی مدل 56442

از {{model.count}}

bestway 56442 above ground metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته روکار بست وی یکی از پر فروش ترین استخر پرتابل با طراحی بدنه مستطیلی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. ابعاد و ظرفیت آب این محصول به گونه ای بوده که علاوه بر تفریحات آبی و شنا، برای آب درمانی نیز بسیار مفید خواهد بود. همراه این استخر یک پمپ تصفیه شنی، یک نردبان و یک کلر زن قرار داده شده است.

استخر پیش ساخته روکار بست وی، یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و شنا سنین بالای 6 سال تولید شده است. این محصول طراحی بدنه مستطیلی داشته و شامل یک بدنه نگهدارنده آب و فریم های نصب شونده می باشد از همین رو جهت راه اندازی و احداث استخر پیش ساخته بست وی می توانید از نصاب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید. استخری که دارای ابعاد (طول: 404 سانتی متر، عرض: 201 سانتی متر، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده تا به راحتی 6478 لیتر آب را در خود جای دهد. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه شنی با قدرت 3028 لیتر در ساعت پاک سازی و تصفیه شده به همین دلیل نیازی به تعویض های مکرر آب نخواهد بود.

جنس و متریال بدنه اصلی که طراحی یکدست داشته از PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی تولید شده است به همین دلیل ساختاری سه لایه و ضخیم ایجاد کرده تا وزن و فشار آب را به راحتی تحمل کند. این متریال در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب نیز مقاوم بوده از همین رو می توانید با خیالی راحت در فضای باز نصب و استفاده کنید. این بدنه روی فریم هایی از متریال آلومینیوم گالوانیزه قرار می گیرد. فریم و پایه ها قابلیت اتصال به یکدیگر را داشته بنابراین باعث افزایش تحمل وزن و استحکام استخر مورد نظر خواهد شد. این آلیاژ کاملا ضد زنگ بوده و دارای وزن سبکی می باشد. از دیگر لوازم کاربردی همراه استخر عمق 1 متر بست وی می توان به نردبان و کلر زن اشاره کرد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 68 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته روکار 4 متری بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۴۰۴ سانتی متر
عرض
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
عمق
۹۰ سانتی متر
ظرفیت
6478 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۶۸ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۰۲۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...