استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته روکار اینتکس مدل 26368

از {{model.count}}

intex 26368 portable ultra xtr pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته روکار اینتکس مدل 7 متری از بزرگترین استخر پیش ساخته قابل حمل و جدید عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که می تواند کاربرد هایی از جمله تفریحات آبی، شنا، پرورش ماهی و کشاورزی داشته باشد. این محصول ساختار بدنه و فریم های بسیار مقاومی داشته و می توانید به خیالی آسوده به روش روکار و یا توکار در فضای باز نصب و استفاده نمایید.

استخر پیش ساخته روکار اینتکس مدل 7 متری یکی از بزرگترین استخر پرتابل و آماده عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که نه تنها جهت تفریحات آبی بلکه برای صنعت پرورش ماهی و کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول چند مزیت بزرگ نسبت به ساخت استخر بتنی داشته که از جمله مهمترین آنها می توان به قابلیت جا به جایی و نصب در کوتاه ترین زمان ممکن، امکان حمل استخر توسط انواع وسیله های نقلیه صندوق دار، داشتن لوازم جانبی همراه خود و قیمت بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به انواع استخر بتنی اشاره کرد. جهت احداث استخر پیش ساخته روکار اینتکس می توانید از نصاب های شرکت مستر اینتکس نیز بهره مند شوید تا استخر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی کنند.

استخر پیش ساخته پرورش ماهی اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 732 سانتی متر، عرض: 366 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده و با توجه به عمق مفید 122 سانتی متری می تواند تا مقدار 31805 لیتر آب را در درون خود جای دهد از همین رو می تواند نیاز افراد را در زمینه های تفریحی و کاری بر طرف سازد. این محصول به همراه خود یک پمپ تصفیه آب با سیستم پاک کنندگی شنی/نمکی داشته که علاوه بر پاک سازی، عمل شفاف سازی را نیز انجام می دهد تا نیازی به تعویض مکرر آب استخر نباشد. پمپ تصفیه ای که قدرت پاک کنندگی 9546 در ساعت را داشته و امکان تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک را خواهد داشت. از دیگر لوازم جانبی همراه این کالا می توان به زیرانداز، درپوش، تور والیبال مخصوص استخر پیش ساخته و نردبانی با قابلیت نصب مجزا اشاره نمود.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه و مشابه برزنت ایجاد کرده از همین رو مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن آب خواهد داشت. این بدنه دارای دو دریچه آب در دیواره خود برای نصب راحت پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف می باشد. با وجود ضخامت بالا، امکان جمع شدن بدنه اصلی در ابعاد کوچکتر نیز فراهم خواهد بود. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه نصب و راه اندازی می شود. آلیاژ به کار برده شده در فریم و پایه ها کاملا ضد زنگ بوده و تحمل وزن بالایی در برابر وزن سبک خود دارند. گفتنی است که استخر پیش ساخته توکار اینتکس در 2 پکیج بسته بندی شده و با وزن 201 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته روکار اینتکس می توانید با مشاوره گرفتن از همکاران ما، محصول مورد نظر را به صورت حضوری، تلفنی و یا از طریق سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
732 سانتی متر
عرض
366 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
عمق
122 سانتی متر
ظرفیت
31805 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
201 کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی 9546 لیتری
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...