استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ذخیره آب اینتکس مدل 26334

از {{model.count}}

intex 26334 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ذخیره آب اینتکس با طراحی گرد، از جدید ترین استخر پیش ساخته روکار و داخل زمین عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی، پرورش ماهی و کشاورزی تولید شده است. این محصول دارای ظرفیت آب بالا و عمق بسیار مناسبی بوده و از امکاناتی همچون پمپ تصفیه شنی و نردبان برخوردار می باشد.

استخر پیش ساخته ذخیره آب اینتکس با طراحی بدنه گرد، یکی از بزرگترین استخر آماده تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز بسیار کاربردی می باشد. با توجه به داشتن ویژگی هایی همچون امکان حمل و جا به جایی استخر، قابلیت نصب به دو روش روکار و داخل زمین، داشتن لوازم جانبی و راه اندازی در کوتاه ترین زمان ممکن، گزینه ای بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به احداث استخر بتنی خواهد بود. همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب شنی با قدرت 7950 لیتر در ساعت، نردبان، زیرانداز و درپوش قرار داده شده که مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب می شوند از همین رو مجموعا با وزن بسته بندی 134 کیلوگرمی عرضه می شود.

ابعاد استخر پیش ساخته داخل زمین برابر با (قطر: 610 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) با ظرفیت آب 30079 لیتر بوده که فضایی بزرگ برای شنا و تفریحات آبی خانواده های پر جمعیت فراهم می سازد. عمق مفید آن جهت جلوگیری از سرریز شدن آب به 112 سانتی متر رسیده بنابراین ارتفاع اولیه ذکر شده تا لبه های فریمی استخر خواهد بود. بدنه اصلی و نگهدارنده آب ساخته شده از PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی برزنتی بوده که ساختاری سه لایه را تشکیل داده است. این متریال در برابر فشار بالای آب و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را خواهد داشت. بدنه اصلی توسط فریم های آلومینیومی گالوانیزه کاملا ضد زنگ راه اندازی و شکل می گیرد از همین رو تحمل وزن بالایی را ایجاد خواهد کرد. برای خرید استخر پیش ساخته ذخیره آب اینتکس مدل 2023 کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
610 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
عمق
112 سانتی متر
ظرفیت
30079 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
134 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 7950 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...