استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته خانگی 3 متری اینتکس مدل 26772

از {{model.count}}

intex 26772 home Prism Frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته خانگی اینتکس در مدل 3 متری یکی از مقرون به صرفه ترین استخر پیش ساخته تفریحی تولید شده برای استفاده در فضای باز و بسته منازل شخصی ، ویلا و باغ بوده که بیشتر برای خانواده های کم جمعیت مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر آماده فریمی به همراه پمپ تصفیه و نردبان با قابلیت نصب مجزا توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر پیش ساخته خانگی 3 متری اینتکس یکی از انواع استخر مستطیلی تولید شده توسط شرکت اینتکس در ابعاد کوچکتر بوده که به منظور تفریحات آبی برای خانواد های کم جمعیت مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار بدنه اصلی مانند مدل های مشابه بزرگتر از خود بوده به این تفاوت که ابعاد کمتری نسبت به آنها دارد. ابعاد راه اندازی شده این استخر پیش ساخته اینتکس برابر با 300 در 175 سانتی متر بوده و ارتفاع آن به 80 سانتی متر می رسد. البته برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 70 سانتی متر در نظر می گیرند. با این ابعاد امکان شنای افراد بزرگسال فراهم نبوده و با توجه به ظرفیت آب 3539 لیتر خود برای آب درمانی و آفتاب گرفتن در درون آب کاربرد خواهد داشت اما کودکان بالای 6 سال می توانند از آن برای شنا استفاده نمایند.

این محصول ساختار بدنه فریمی داشته و متشکل از بدنه نگهدارنده آب ، پایه ها و فریم های متصل شونده می باشد. نصب آن می تواند توسط مصرف کنندگان نیز توسط دفترچه راهنما انجام شود اما فروشگاه اینتکس نیز نصاب های حرفه ای در این زمینه دارد که می توانید از آنها نیز جهت راه اندازی سریع تر و مطمئن تر بهره مند شوید. بدنه اصلی استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی اینتکس ساخته شده از ترکیب متریال های PVC وینیل و الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه ایجاد کرده است. این نوع متریال رایج ترین جنس بدنه به کار برده شده در انواع استخر پیش ساخته بوده زیرا که در کنار مقاومت و استحکام بالای خود در برابر دما و فشار آب انعطاف مناسبی نیز برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر خواهد داشت.

این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. آلیاژ به کار برده شده در برابر زنگ زدگی و فرسودگی کاملا مقاوم بوده و بر خلاف داشتن وزن سبک تحمل وزن بالایی دارند. از مهمترین ویژگی ها در این استخر پیش ساخته ویلایی اینتکس می توان به دو دریچه آب برای اتصال انواع پمپ تصفیه روی دیواره و دریچه تخلیه آب در قسمت کف اشاره کرد. همچنین یک پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 2006 لیتر در ساعت در کنار این کالا قرار داده شده تا نیازی به تعویض زود به زود آب استخر نباشد. برای خرید استخر پیش ساخته خانگی اینتکس با طول 3 متر کافیست به نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.


استخر پیش ساخته خانگی اینتکس مدل 3 متری، یکی از پر کاربرد ترین استخر پیش ساخته آماده و قابل حمل عرضه شده توسط شرکت اینتکس بوده که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه در زمینه پرورش ماهی نیز بسیار کابردی خواهد بود بنابراین با هزینه ای مناسب و خرید استخری مقرون به صرفه می توانید نیاز های خود را در زمینه های ذکر شده بر طرف کنید. این استخر نیز در دو سایز دیگر به جز خود تولید شده که تنها از نظر ابعاد و ظرفیت آب متفاوت می باشند بنابراین بازه انتخاب مصرف کنندگان را افزایش داده است. برای آشنایی بیشتر با این استخر اینتکس در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

استخر پیش ساخته 1 متری

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته

همانطور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده بوده، استخر پیش ساخته پرتابل اینتکس ظاهر مستطیلی داشته و شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده می باشد. بر خلاف مدل هایی که سایز های بسیار بزرگ دارند، این استخر را مصرف کنندگان نیز می توانند با کمک گرفتن از دفترچه راهنما نصب و راه اندازی کنند. نصب این استخر هم به صورت روکار و هم به صورت توکار یا همان استخر داخل زمین صورت گرفته تا به شکل متحرک و ثابت مورد استفاده قرار بگیرند. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به دو دریچه آب روی بدنه اصلی جهت متصل کردن انواع پمپ تصفیه، دریچه تخلیه در قسمت کف و امکان وصل کردن انواع لوازم جانبی به قسمت لبه استخر مانند سایه بان، آبپاش و ... اشاره کرد.

جنس بدنه و فریم استخر پیش ساخته

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که متریالی ضخیم و سه لایه مانند برزنت ایجاد کرده تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب، ساییدگی های سطحی و نور آفتاب مقاومت لازم را از خود نشان دهد. این متریال با وجود داشتن ضخامت بالا دارای انعطاف بسیار خوبی نیز بوده به همین دلیل در ابعاد کوچکتری برای حمل راحت تر جمع می شود. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از متریال آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده و شکل می گیرد. آلیاژ استفاده شده در پایه ها کاملا ضد زنگ بوده و با وجود داشتن وزن سبک دارای تحمل وزن بالایی خواهد بود.

استخر پیش ساخته ارزان

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ویلا اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 300 سانتی متر، عرض: 175 سانتی متر، ارتفاع: 80 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 3539 لیتر آب در خود جای دهد. این ابعاد برای استفاده استخر جهت تفریحات آبی، ریلکس کردن در آب برای سنین بزرگسال و همچنین برای پرورش ماهی های کوچک کاربردی می باشد. البته لازم به ذکر است که ارتفاع ذکر شده تا قسمت لبه استخر بوده از همین رو جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید را 70 سانتی متر در نظر می گیرند. این محصول به همراه خود یک پمپ تصفیه فیلتری با قدرت پاک سازی 2006 لیتر در ساعت داشته که در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 48 کیلوگرم عرضه می شود.

در پایان...

استخر پیش ساخته خانگی 3 متری اینتکس از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین استخر پیش ساخته تفریحی و کاربردی محسوب شده که به همراه پمپ تصفیه و قابلیت راه اندازی به صورت روکار و توکار توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. اگر به دنبال استخری قابل حمل برای استفاده در فصول گرما هستید این مدل می تواند بهترین گزینه برای شما و همچنین خانواده های کم جمعیت باشد. برای خرید استخر پیش ساخته فریمی اینتکس با طول 3 متر کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
300 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
عمق
70 سانتی متر
ظرفیت
3539 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
48 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...